- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Innspill til oppgradering, akvaforum.
Innspill til oppgradering, akvaforum.
Mange av oss har fått med oss at det er oppgradering på gang hos Akvaforum.
Mye spennende er allerede blitt delt med oss.
Med dette tenkte jeg kanskje at det var på sin plass med egen tråd om temaet.
Tenkte at har kan vi dele hva vi ønsker oppdateringen skal inneholde, ideer og innspill til forandringer.
Ser frem til oppdatering.
Mye spennende er allerede blitt delt med oss.
Med dette tenkte jeg kanskje at det var på sin plass med egen tråd om temaet.
Tenkte at har kan vi dele hva vi ønsker oppdateringen skal inneholde, ideer og innspill til forandringer.
Ser frem til oppdatering.
Postet 26.03.15 kl 19:50
Forbedret søkefunksjon hadde vært høyt verdsatt. Slik at muligheten for mer treffsikre søk i form av flere ord i kombinasjon uten å få treff på alle ordene.
Fiskedatabasen kan kanskje inneholde link til utenlandske sider som gir mer utdypende info.
Mulighet til å sortere på hvem som sender i rubrikk
Kategorisering på vanlig og ikke på planter som i fiskedatabasen
Fiskedatabasen kan kanskje inneholde link til utenlandske sider som gir mer utdypende info.
Mulighet til å sortere på hvem som sender i rubrikk
Kategorisering på vanlig og ikke på planter som i fiskedatabasen
Postet 26.03.15 kl 21:30
Endret: 26.03.15 kl 21:38
Postet 29.03.15 kl 17:59
Postet 29.03.15 kl 18:57
Postet 29.03.15 kl 19:16
Postet 02.04.15 kl 19:11
når jeg har glemt å logge inn, og leser i en tråd. Så trykker jeg svar og kommer da til en annen side. Så kan jeg logge inn oppe til venstre og så finne tråden igjen.
Jeg vil gjerne at om jeg har glemt å logge inn når jeg trykker svar på et innlegg så kommer jeg rett til innlogg som etterpå sender meg tilbake til svarskjema for tråden jeg skulle skrive i. Slik det er på de fleste andre forum.
Jeg vil gjerne at om jeg har glemt å logge inn når jeg trykker svar på et innlegg så kommer jeg rett til innlogg som etterpå sender meg tilbake til svarskjema for tråden jeg skulle skrive i. Slik det er på de fleste andre forum.
Postet 18.04.15 kl 15:13
Postet 18.04.15 kl 15:42
Auto logg-inn er notorisk usikkert, og for mange betyr det at har "de uvedkommende" passord til denne kontoen, har de passordet til mange. Det Amistadheart tar opp er noe som har vært et iritasjonsmoment hoss meg og.
Si du vill svare på en tråd. Legger merke til at du ikke er logget inn. Trykker logg in knappen og logger inn. Så blir du videre dirigert til en annen side så du må lete opp tråden igjen. Fleste forum nå til dags ville ledet deg tilbake til tråden du var i når du trykket logg inn.
Si du vill svare på en tråd. Legger merke til at du ikke er logget inn. Trykker logg in knappen og logger inn. Så blir du videre dirigert til en annen side så du må lete opp tråden igjen. Fleste forum nå til dags ville ledet deg tilbake til tråden du var i når du trykket logg inn.
Postet 18.04.15 kl 15:46
Endret: 18.04.15 kl 16:09
Postet 18.04.15 kl 16:49
Postet 19.04.15 kl 14:39
Postet 20.04.15 kl 12:16
Postet 20.04.15 kl 14:38
Postet 20.04.15 kl 15:34
Postet 20.04.15 kl 21:47
Postet 20.04.15 kl 22:44
Postet 21.04.15 kl 13:17
Juventus : Det fins jo, her.
Postet 21.04.15 kl 13:20
Edit: I følge: http://akvaforum.no/forum.cfm?thread_id=78050 så kommer det en oppgradering, plutselig!
Postet 22.04.15 kl 16:57
Endret: 22.04.15 kl 17:06
Torbjørn JørgensenEdit: I følge: http://akvaforum.no/forum.cfm?thread_id=78050 så kommer det en oppgradering, plutselig! :)
Skjønner ikke helt hva du vil frem til, jaja..
Vet en ting som ihvertfall MÅ gjøres noe med!
"Akvarievenner" Krever en oppgradering eller omgjøring.
I dag er det jo som alle har fått med seg en ubrukelig funksjon som skaper forvirring blant nybegynnere. Er ofte diskusjoner hvor nybegynnere har puttet allskens monster sammen med kattunger... Iallefall ikke langt unna.
Det at man ser hva andre har puttet sammen i samme kar bør være en under funksjon mener jeg. Det bør være delt inn i forskjellig kategorier. La oss si feks 4 kategorier.
1. Går godt sammen med... 2. Passer mindre godt med... 3.passer IKKE med... 4. Andre har den sammen med... Dette er bare sånn jeg tenker at det kunne vært, mye jobb, men for en fiske base vi hadde fått da! Konseptet jeg har forklart kan garantert også være på en annen måte, men det som er sikkert, noe MÅ gjøres med "Akvarievenner".
Postet 25.04.15 kl 19:29