Nyttige ting på clas olson og biltema?

kjenner noen som skal til andre steder i landet, kanskje sverige også hvor disse butikkene er og lurer på hva jeg kan spørre dem om å kjøpe for meg som er nyttig for akvariet.
Tja, det spørs jo hvor aktivt du driver med fisk da..
Kjekke ting å ha er jo så mangt:
sand, litermål, små bokser til microorm kultur, måleskjeer, bøtter i flere størrelser, diverse bokser og kasser i alle størrelser til alt mulig. Jeg kan sikkert nevne ting i det uendelige. Jeg finner stadig vekk nye praktiske ting når jeg er der og egentlig skal handle andre ting..

Sjekk utvalget på nettsidene deres og skriv handlelapp
Ja!
De selger akvarie silikon der, bestandig kjekt å ha noen tuber ligende.

Clas Ohlson har noen supre elektroniske timere til en billig penge.
Hvis du trenger en billig reservetank har de opp til 70liter i næringsmiddelgodkjent materiale

Har du planer om en liten og billig reol med eksempel 50litere har de også en finfin hylle til en billig penge hvor hver hylle tåler 70kg. De har også eco-tennere (tips hvis du har dyre lysrør?)

Biltema har jo den kjente blåsesanda og vanlige coolwhite og dagslys lysrør
Geir Kristiansen
Clas Ohlson har noen supre elektroniske timere til en billig penge.

mulig jeg gjør noe galt , eller at Trondheim energi har dårlig nett, men hos meg så nullstiller disse seg titt og ofte og de går veldig feil, opptil 10 minutter i uka.

Plussmedlem
Har en mengde av disse koblingsurene fra Clas Ohlson. Fungerer utmerket.
Loomis
Har en mengde av [URLBLOCK1]fra Clas Ohlson. Fungerer utmerket.

oki, disse her har jeg kasert 6 stk av på 6 mnd nå.
PG
[QUOTE=Geir Kristiansen] Clas Ohlson har noen supre elektroniske timere til en billig penge.

mulig jeg gjør noe galt , eller at Trondheim energi har dårlig nett, men hos meg så nullstiller disse seg titt og ofte og de går veldig feil, opptil 10 minutter i uka.

Jeg benytter disse koblingsurene
PG
oki, disse her[URLBLOCK1] har jeg kasert 6 stk av på 6 mnd nå.

Uffda jeg har hatt mine to i ca 5 måneder nå og jeg har lagt merke til at de går en fem minutter feil i uken eller så, utenom det så virker de ok.

Å, jeg synes de er litt vanskelige å stille inn også men det er sikkert bare meg.
Helge
[QUOTE=PG]oki, disse her[URLBLOCK1] har jeg kasert 6 stk av på 6 mnd nå.

Uffda jeg har mine to i en ca 5 måneder nå og jeg har lagt merke til at de går en fem minutter feil i uken eller så, utenom det så virker de ok.

Å, jeg synes de er litt vanskelige å stille inn også men det er sikkert bare meg.

De er lette å stille inn når man har gjort det mange ganger, men mere irriterende for hver gang.

Forøvrig handlet jeg billig myggnetting på Biltema somer grei å ha om man skal sysle med innvedig bakgrunn feks,
PG
[QUOTE=Helge][QUOTE=PG]oki, disse her[URLBLOCK1] har jeg kasert 6 stk av på 6 mnd nå.

Uffda jeg har mine to i en ca 5 måneder nå og jeg har lagt merke til at de går en fem minutter feil i uken eller så, utenom det så virker de ok.

De er lette å stille inn når man har gjort det mange ganger, men mere irriterende for hver gang.

Naboen min kastet de fordi han ikke skjønte de. Det der on/off/auto trenger noe trykking før det virker. Det går greit men jeg synes vel ikke det er superlogisk eller intuitivt eller hva det nå heter for noe.
Børge Johannessen
Hvis du trenger en billig reservetank har de opp til 70liter i næringsmiddelgodkjent materiale Har du planer om en liten og billig reol med eksempel 50litere har de også en finfin hylle til en billig penge hvor hver hylle tåler 70kg. De har også eco-tennere (tips hvis du har dyre lysrør?) Biltema har jo den kjente blåsesanda og vanlige coolwhite og dagslys lysrør

hva heter den hyllen?? link?
Både Biltema og Clas Ohlson har denne håndpumpen. Superkjekk ved tapping av vann. Har satt lang slange (også Biltema) på en av mine og tapper rett til sluk med den. Koster 17 kr, er ikke veldig holdbare så jeg pleier å ta med et par tre stk i slengen.
PG
[QUOTE=Loomis]Har en mengde av [URLBLOCK1]fra Clas Ohlson. Fungerer utmerket.

oki, disse her har jeg kasert 6 stk av på 6 mnd nå.

Det fine med Clasaen og Biltema, er at du da bare går tilbake med gjenstanden og får tilgodelapp eller pengene tilbake.

Gå heller for de mekaniske om du er usikker på strømleveransen. De koster dessuten mindre, tror det var 50 for 3 stk ellerno.

Ta også en teleforn til stømleverandøren. Hadde litt problemer med strømmen her, fikk hjem en sak jeg koblet i en stikkontakt og målte spenningen. Nå har de lagt om og oppgradert strømmen i området. Dette koster ingen ting, og nettselskapet er bare glade for å få tilbakemeldinger.
hva heter den tanken på 70l???
Børge Johannessen
Hvis du trenger en billig reservetank har de opp til 70liter i næringsmiddelgodkjent materiale

Tom Anders
hva heter den hyllen?? link?

Ibrahim Fazlic
hva heter den tanken på 70l???

De transparente plastkassene som er næringsmiddelgodkjente finner du her. Du kan ikke se gjennom dem, men det er jo en grei reserveløsning eller ok for yngel en periode. 70 literen har artikkel nr 31-1446-1
Denne er fin når du skal skifte vann. Kobles til nærmeste kran og på med slangen.
http://www.biltema.no - Søk på del 14-023. Fikk ikke til å legge inn linken.
SoVe
Denne er fin når du skal skifte vann. Kobles til nærmeste kran og på med slangen. http://www.biltema.no - Søk på del 14-023. Fikk ikke til å legge inn linken.

Du mener denne?
Hva er forskjellen på denne og en vanlig slangekobling?
Aggi
[QUOTE=SoVe]Denne er fin når du skal skifte vann. Kobles til nærmeste kran og på med slangen. http://www.biltema.no - Søk på del 14-023. Fikk ikke til å legge inn linken.

Du mener denne?
Hva er forskjellen på denne og en vanlig slangekobling?
Jeg tor denne koblingen kan monteres til de fleste kraner.
Tilfeldig bekjentskap
© Tobias Olsen
Reklame for plussmedlemskap