Hvor lenge kan ein agurkbit ligge i akkvariet før foråtnels?

Bør vel ikke ligge mer enn 1 døgn,det er min mening.
Plussmedlem
Ja, inntil et døgn går bra.
Hos meg har den ligget inntil 2 døgn uten problemer, men det kommer helt ann på hvor fersk agurken er.
Kanskje bedre agurk i Larvik.
Er agurken myk når du legger den i vannet så vil den jo naturligvis råtne fortere, enn om den er hard og fersk. Ikke så vanskelig å skjønne det!
Må bare spørre om agurk jeg også. Flyter den ikke? Hva gjør dere for å få den til å synke til bunns slik at mallene får snusen på den? Føler meg litt dum jeg nå...
Plussmedlem
Du trer en teskje eller lignende gjennom agurkbiten
Enten den er myk eller hard
Loomis
Du trer en teskje eller lignende gjennom agurkbiten :) Enten den er myk eller hard ;)

Jepp:P
Jeg lar faktisk agurken ligge i 2 døgn. I det ene karet er det 2 døgn de trenger for å spise opp hele skiva jeg legger ned. I det andre fjerner jeg resten.
Lro
Jeg lar faktisk agurken ligge i 2 døgn. I det ene karet er det 2 døgn de trenger for å spise opp hele skiva jeg legger ned. I det andre fjerner jeg resten.

samma her, lar skiva ligge til den er spist opp og det tar ca 1,5-2 døgn
Hei
har prøvd med både salat og agurk jeg nå men den er ikkje engang intrisert i å lokte på den engang! hvorfor , hva har jeg gjort galt?
Hva slags fisk er du prøver å mate med agurk da? Mine L-maller og ottoer (og reker) lar seg ikke be to ganger når det er grøntfor på gang. Prøv også med squash, erter eller andre ting. Frukt også. Men hos meg er favoritten agurk, squash og erter
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap