Vf fisk i trondheim?

Jeg lurer på om det er noen som vet om ev hvor man får tak i VF fisk i trondheim? spesielt på jakt etter boliviansk sommerfuglciklide..
Du kan jo høre med noen av dyrebutikkene om de har mulighet til å bestille for deg.
Dyrenes verden pleide å ha mye VF fisk, men de legge rjo ned nå.

Vet Zolsiden Zoo også pleier å ta inn egne partier med VF fisk nå og da.

Tam får vel det meste via Sverige. Hvor det kommer fra før det havner det er vel variabelt, men noe må jo være VF da det ikke er drettet i akvarie enda:p
PG
Dyrenes verden pleide å ha mye VF fisk, men de legge rjo ned nå. Vet Zolsiden Zoo også pleier å ta inn egne partier med VF fisk nå og da.

legger dyrenes verden ned? Så de hadde storsalg i mellomjula...
Mye konkurranse blandt dyrebutikker på lade tror jeg.
de legger ned 31.03. De ha salg frem til da.

Skal starte opp i mindre lokaler på Sluppen, men uten levende dyr. Vet ikke om de komemr til å selge akvarieutstyr i det hele tatt.

Husleien deres har blitt doblet siste året, så de kunne ikke drive forsvarlig lenger. Tror de legger ned før de gikk konkurs.. omsettningen hadde vist ikke sunket noe selv med konkuransen fra TAM osv..
Du kan bestille VF gjennom: tom@akvaristikk.no . Han har mer sympatiske priser enn butikkene. Ellers kan du bestille gjennom dyrebutikk, f. eks TAM.
darwin
Du kan bestille VF gjennom: tom@akvaristikk.no . Han har mer sympatiske priser enn butikkene. Ellers kan du bestille gjennom dyrebutikk, f. eks TAM.


Jeg har begynt å bestille fisk gjennom han ja! Litt gammel tråd det her, så mye har skjedd i mellomtida Har du handleg selv gjennom akvaristikk?
Har bestillt 15 VF apistogramma biteniata av han, hørt mye skryt av andre.
Han bestiller fra Imazo og det gjør alle butikkene i Trondheim også. Marit Zoo er vel den eneste som har egen direkte bestilling direkte fra asia, men vet ikke om de kan bestille VF.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap