Min 60 liter - blanding?

Har nå 6 rubingurami i mitt 60 liters akvarie. Er det "plass" til 2 Ancistrus barn på ca 3-4 cm i det?
Ja, det er plass, men om du vill fiskenes beste så kjøper du heller noen Ottoer. De blir ikke så store som Ancistrusene.

Men det er da ikke overbefisket i akvariumet da nå, men etter hvert som Ancostrusene vokser (10 cm) kommer akvarumet til å bli ganske lite for to store Ancistrus og 6 Guramier.
hva er ottoer ?
og parrer de seg like lett?

Marius Halvorsen
hva er ottoer ? :) og parrer de seg like lett?


Se her står det om otto.
Nei, otto er ikke lett å få yngel på. Kun få oppdrett i akvarium er registrert, men det hender.
hva med å putte en hann og en hun kampfisk i da ?
Marius Halvorsen
hva med å putte en hann og en hun kampfisk i da ?


Neppe så lurt. De er ikke så veldig glad i hverandre utenom den fysiske leken, og da kan nok 60l bli litt lite....tror jeg....
jeg har et 80 liter og et 60 liter. hva får kampfisk til å gå i lek? og de kan vel gå i hvert sitt da
Er mange som har registrert oppdrett i basen, der får du mange "oppskrifter"
Er det vansklig og ha kampisk? Hva skal jeg innrede vis jeg skal ha kampfisk? Vis jeg vil att dem skal parre seg hvor mange av hvilken kjønn skal jeg ta da. Hvilken mat skal dem helst ha/det dem er glad i/godbiter.
Platy-fan
Er det vansklig og ha kampisk? Hva skal jeg innrede vis jeg skal ha kampfisk? Vis jeg vil att dem skal parre seg hvor mange av hvilken kjønn skal jeg ta da. Hvilken mat skal dem helst ha/det dem er glad i/godbiter.


Hvorfor ikke lese lenken jeg la inn over? Der finner du helt sikkert ut av akkurat det du lurer på...
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap