Noen som skal hit?? rekemeeting 2009

Det skal være rekemeeting i Stuttgart/Tyskland og er det noen i Norge som skal hit?? Hadde vært gøy å ha vært der, men 16 mai og 17 mai skal eg på fest..
Jeg skal sansynligvis ditt
Hei

jeg skal nok ditt tenker jeg. Först trodde at det bare var en liten forsammling, men nå viser det seg at det er nesten alle store, tyske varemerkene som også skal være med. I tillegg skal det være fest på kvelden i en innleid nattklubb, der rekevenner kan bli bedre kjent over en pils eller ti ...

Jeg snakker flytende tysk og er oppvokst ikke så langt fra Stuttgard, så jeg kommer til å kose meg der. SAS flyr direkte fra Oslo til Stuttgard og om man booker billetten nål, så ligger den på ca 3000,-. Hoteller og pensjonater er rimeligere i Tyskland en i Norge.

Hilsen
Ivar
Skulle vært der eg og. Husk å holde oss oppdatert med informasjon og ta masse bilder. Macro helst, av de spennende reke sortene som kommer å bli representert. Kommer vel mye nye sorter og sjeldne (Dyre!)
Kommer det til å være auksjon eller salg tror du??
Ivar Berge: I profilen din ser det ut som du driver med flere typer reker? Høres spennende ut, skal du ikke legge ut noen bilder og navn på reker i profilen din snart?
Tilfeldig bekjentskap
© kjell begby
Reklame for plussmedlemskap