Hvilke fisker skal jeg velge?

Nå har jeg 3 perleguramier, 4 kinesiske algespisere, 3 platy, 2 ancistrus, 2 tittey barber, 2 pakistanske botiaer og en kampfisk hunn. Har også en del planter oppi, malaysiske sandsnegler og et par kokoshuler. Jeg er ganske fornøyd med planteringen, men nå klarer jeg ikke å bestemme meg for hvilke fisker jeg skal satse videre på. Noen av de artene jeg har bør det være flere av, men hvilke skal jeg velge?
Det er 120 liter. Glemte å skrive det
Jeg synes du kanskje burde lese litt mer om fiskene du har Det er mye forskjellige type fisk og ikke alle de ulike artene vil ha de samme forholdene i karet. Du har noen som vil ha ganske sterk strøm i vannet, og noen som knapt nok vil ha noe sirkulasjon. Du har også noen finnenappere sammen med noen som ikke bør holdes sammen med finnenappere.

Jeg tror kanskje jeg ville ha funnet ut hvilke fisker jeg hadde likt best, f.eks. labyrintfisker eller levendefødere og satset på fisker som passer sammen med disse. Kanskje finne en type "hovedfisk" og lagt forholdene til rette for den med planter, substrat og fisker som passer sammen

Men det var mye fint i akvariet ditt og jeg er sikker på at du finner ut av dette!
Tilfeldig bekjentskap
© Karen Hansen
Reklame for plussmedlemskap