Hjelp akvariet mitt lekker, noen som kan hjelpe meg??



Hjelp akvariet mitt lekker, noen som kan hjelpe meg??
Jeg har ingen ærfaring med akvarier. kjøpte et 120 l akvarium brukt. Og etter 1 og en halv mnd har det begyntt å lekket i bunden, så i dag hev jeg fiksene over i en plastbalje og tømte akvariet. Har kjøpt akvarie silikon. Men jeg har jo ikke peiling på hvordan dette gjøres.

Lurer på om det er noen i trondheims området som har lyst å hjelpe meg???Vil så gjerne vite at dette blir sikkelig.

Jeg vet at ene hjørnet er lekk samt at noe av den andre silikonen ikke ser helt bra ut heller.

Er det noen snille sjeler der ute som vil hjelpe ei jente i nød??? Gjerne send meg en sms hvis du/dere kan hjelpe meg.

Mvh Lone

92671539
Vi bor dessverre for langt unna....men kanskje du skulle lage en annonse på det og sette inn her som annonse......Bare ett lite tips...
Inaktiv bruker
Undervannslim er kanskje mulig å bruke? Dette kan da ikke være på vanskelig å få fikset.
Det står at undervannslim er sterkere enn silikon, og kan redde deg om du får lekasje.
Om du går opp på "medlem" som er over ved siden av "aktivitet" og "akvarium" så kan du velge å gå inn på trondheim akvarieklubb og se hvem som har hatt oppdrett der. Da har du i alle fall noen medlemmer å gå ut fra som bor i trondheim
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap