Hvem kan jeg ha i mitt "nye" akvarie?

Jeg har et 110(120?) juwel akvarie som er kjøpt brukt. Det var alt mulig oppi der da jeg fikk det og nå etter mye om og men har jeg fått ordnet det ca slik jeg vil ha det. (tusen takk for gode svar og tips her inne) Ciclidene er gitt/byttet bort og jeg sitter igjen med : 5 corydoras, 3 perleguramier (skal kjøpe meg en hunn til slik at det blir to par tenkte jeg), 2 små guramier og 2 "sugefisk" (husker ikke navnet på dem, men de er veldig vanlige)

Har skiftet pumpe til en større 650 istedenfor 450 som var i. Og har skiftet bunnlaget til sand istedenfor grus.

Er det noen fler fisk jeg kan ha oppi? Noen små med litt farge på kanskje? Eller er det bra slik det er?

Noe mer jeg ikke har tenkt på som er åpenlyst for dere som har litt peiling? Ønsker at fiskene skal ha det best mulig, men hadde vært kjekt med litt farger oppi der også
Hva med en stim av en eller annen Boraras eller Dragefinne?
De ønsker samme vanntype som fiskene du har fra før.

Kan godt kjøpe noen flere cory så det blir en større stim.

I 110L tror jeg du skal følge godt med hvis du har tenkt å ha 2 par med perlegurami. Dette er fisk som blir ganske store og hannene kan bli veldig hissige på hverandre under lek. Da skal du ha stor plass sånn at den ene hannen har mulighet til å komme seg vekk...
Tusen takk for svar. Bør jeg ha to hanner og en hun slik jeg har nå (av perleguramien) eller bør jeg heller prøve å bytte vekk den ene hannen. Det er jo begrenset med plass i 110L selv om de har endel plasser å gjemme seg.
Det er jo hannene som kan komme til å sloss så hadde jeg vært deg hadde jeg bytta ut den ene hannen
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap