- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Er begge disse gibbiceps
Er begge disse gibbiceps
hei jeg har 3 stk Gibbiceps. jeg har hvertfall kjøpt/fått dem under det navnet. den ene ligner veldig på de i databasen. de to andre ligner ikke så mye annet en i fargene. den har rundere front og mindre og ikke så fin ryggfinne.
bilde 1 er av den jeg tror er gibbi og 2 og 3 er av den ene av de jeg er usikker på.
er ikke de beste bildene men er ikke så flink til å ta bra bilder igjennom glasset.
bilde 1 er av den jeg tror er gibbi og 2 og 3 er av den ene av de jeg er usikker på.
er ikke de beste bildene men er ikke så flink til å ta bra bilder igjennom glasset.
Postet 28.10.09 kl 10:53
Ikke lett å se på bildene men de to nederste ser ut som en vanlig pleco
Store beist blir de begge to da
Store beist blir de begge to da
Postet 28.10.09 kl 12:13
Postet 28.10.09 kl 12:18
Postet 28.10.09 kl 13:07
Takk
tusen takk. ser veldig ut som pleco ja. da vet jeg det når jeg må finne nye hjem til disse.
de to som sikkert er vanlig pleco fikk jeg gratis. de gikk i et veldig lite kar og ville ha det bedre i mitt kar, men det går jo ikke lange tiden før disse må finne seg nye hjem uansett hvor glad man er i de.
men sånn er det en så lenge til drømmen om et stort kar blir en realitet.
er det noe å få for disse i det hele tatt? den største plecoen er ca 12cm og gibbien er vel da 13-14 cm. det er målt hele kroppslengden inkludert halen siden jeg er usikker på hvordan man måler fisken.
de to som sikkert er vanlig pleco fikk jeg gratis. de gikk i et veldig lite kar og ville ha det bedre i mitt kar, men det går jo ikke lange tiden før disse må finne seg nye hjem uansett hvor glad man er i de.
men sånn er det en så lenge til drømmen om et stort kar blir en realitet.
er det noe å få for disse i det hele tatt? den største plecoen er ca 12cm og gibbien er vel da 13-14 cm. det er målt hele kroppslengden inkludert halen siden jeg er usikker på hvordan man måler fisken.
Postet 28.10.09 kl 14:12
Postet 28.10.09 kl 14:15
Postet 28.10.09 kl 15:16
Postet 28.10.09 kl 19:54