Ånei nei nei !!:'( Massiv fiskedød i Brasil.

"Massiv fiskedød i Brasil
Ekstrem lav vannstand i Amazonas i Brasil fører til hauger av stinkende råtten, død fisk som forurenser drikkevannet."

det er ikke mulig

det er ikke låft!!
Søren, jeg har prøvd å komme inn på den videosnutten i hele dag uten hell. Flere som har problemer med den?
Tragisk. Ikke bare for fiskene selvfølgelig.
Amazonas tørker
Dette er absolutt urovekkende!!!,vi mennesker må bare fortsette å hogge regnskog!, fortsatt,drenere bort vannet, bygge demninger. dyrke jord,. da får vi forhold som dette,. Nå ser man hvor sårbart Systemet er der,. Om 10 år vil store deler av Amazonas være ørken,.
Det er ....ikemuligt
hvofer tar dem ikke tak i det nå meå dem faen meg reagere!!

lisbet du er heldigt der er ikke et fin syn det er et sant helvete detsvære

sjener jeg blir ret og selt lei meg på fisken og de menesken sin veine
Dette var et grusomt syn....man blir helt lammet....
Lisbeth
Søren, jeg har prøvd å komme inn på den videosnutten i hele dag uten hell. Flere som har problemer med den?

Fungerer det bedre her (Aftenposten)?
Vipsen
[QUOTE=Lisbeth]Søren, jeg har prøvd å komme inn på den videosnutten i hele dag uten hell. Flere som har problemer med den?

Fungerer det bedre her (Aftenposten)?

Takk, der funket det. Men herregud dette var forferdelig å se... Rart jeg ikke har sett dette på nyhetene? (TV)

Plussmedlem
Lisbeth
Rart jeg ikke har sett dette på nyhetene? (TV)

Egentlig ikke.
Blir ikke så mye tid til overs mellom svineinfluensa, biodieselavgift, Obama-besøk og Red Bull.
Dette er vel heller ikke noe nytt.. Det er selvfølgelig synd å se, men det er ikke unormalt at slike ting kan forekomme. Og som nevnt; værre blir det.
Det er nesten så jeg får lyst til å være naiv, og tenke "Men sleng en skiiikkelig kompressor, og la dem få luftbobler!", hehe..
Amazonas tørker
dessverre blir dette verre,.
tenk hvor mange fiskearter som bukker under bare der,. fortsetter det her i det samnme tempoet blir det ikke mange fiskene igjen,i Amazonas mange side elver.
ciklidesyka
hvofer tar dem ikke tak i det nå meå dem faen meg reagere!! lisbet du er heldigt der er ikke et fin syn det er et sant helvete detsvære sjener jeg blir ret og selt lei meg på fisken og de menesken sin veine:'(


skriv litt tydeligere da
Jaja
bare for det eg he skrivevansker xD
Videjoen eller meg?
Ken Myrseth
Et ord, tragisk.


mner du skrivevansken mine eller meg?
Klima
Tragisk, men sånn er naturen.
Tørke, flom mm har det alltid vært og kommer fortsatt til å bli. Det skumle er at svingingene skjer så mye fortere og kanskje verre enn før. Menneskeskapte endringer. Så får håpe klimatoppmøtet i København får en forpliktende avtale som nytter. Samt at vi alle kan gjøre vårt for miljøet med resirkulering, mindre varmtvann osv. Jeg ønsker klimakvote kort for alle mennesker velkommen.

Espen
KOM IGJEN AKVARISTER! DRETT FISKENE FOR HARDE LIVET! VI VIL IKKE HA DEM UTRYDDET!
Hehe
vi dreter på diskusen nå for hare livet xD
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap