Sammensetning

eg har et 110l med 2 scalarer, 4 juvelciklider , 6 corydoras, 3 ancitrus, 1 banjomalle og 1 sjokolade malle. juvelciklidene skal ut, men eg har lyst på en fin stimfisk, kan eg då ha en stim med kobber tetra på ,10,20 stk?
Ja skulle gå helt fint det
er litt trøtt nå så glømte noen fisk, har også 1 kyssegurami og 2 kampfisker, 1 kloreke og 1 viftereke
Du har ALT for mye i karet ditt!:O Jeg anbefaler deg å gå i fiskebasen på alle fiskene du har og se hva som er anbefalt på de forskjellige fiskene i forhold til størrelse på karet, anntall fisk og vannverdier! Da kan du se om sammensetningen er riktig og om du ev må forandre på noe

Jeg anbefaler dette før du kjøper noe nytt.
eg vett at eg har en del fisker som blir for store for akvariet mitt, men de er longt ifra fullfoksne, når de blir for store må de nokk få seg et større hjem , men for nå får de bli her for eg er glad i fiskene mine, og det meste eg har i akvariet er bunnfisk, men vannverdiene tør eg ikke å røre nå for juvelciklidene har unger. men ph ligger på 6,5, etter hva eg kan huske skal den vere fin for alle uten om rekene og sneglene.
Tilfeldig bekjentskap
© Carola Ukkelberg
Reklame for plussmedlemskap