Hva skal jeg ha i akvariet? ^^

Hei!

Nå har jeg en 200L og en 60L og når sebraciklidene skal selges så vil jeg fylle 60L med ny fisk. Har nylig fått en liten interesse for forskjellige tetraer. Noen som kunne komme med noen forslag? Eller vise meg noen fine tetraer jeg kan ha. Som sagt er det 60L så alt får jo ikke plass.
jeg synesskjørtetetra er veldig fin (Gymnocorymbus ternetzi)
jeg synes rødmunntetra er veldig fine, har vurdert selv å skaffe en stim med de.
Rødmunntetra er veldig fine.
Andre stimfisk jeg ville vurdert i den størrelsen er vensfisk eller danio.
@Shinee

Jeg er ogsp veldig glad i rødmunnstetra ^^ men disse trenger 100l -.-

Har vurdert å skaffe meg kanskje 7-8 stk som jeg skal ha i hovedkarret, tror du jeg kan ha 5 stk i 60L?
Anbefaler deg heller å gå rundt i dyrebutikkene, og se deg godt om i karene... Ta det helt med ro, sjekke diverse profiler både her og på nettakvariet. Sjekke profiler til fisker... topp 100 lista... naviger deg frem og tilbake, så vil du finne fisk som passer best hos deg.
Jeg pleier å ta noen av annbefalingene i fiskebasen med ei klype salt om du skjønner hva jeg mener. Så personlig vil jeg tro det går bra å 5 stk i 60 l, men det er min personlige mening da så lenge du ikke har veldig mye mer fisk i det karet.
Simen Hvilen
Har nylig fått en liten interesse for forskjellige tetraer. Noen som kunne komme med noen forslag?


Jeg vil gjerne foreslå en av mine yndlings-tetraer; ildtetra! Den er bitteliten men syns godt på avstand fordi den har så glødende oransje farge. Utrolig dekorativ. Snill og grei er den også!

Her er noen bilder av mine.

[External Image]


[External Image]


[External Image]



Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap