Kokosnøtt

hvor får man kjøpt kokosnøtt henne? jeg trålet butikk inn og butikk ut i går for og finne det men ingen har til og med utlanske butikker? må jeg vente til det er sesong for det? og 1 ting til hvor mane dekorasjoner ambefaler dere og ha i ett 200l akvarium?
Kokosnøtter er å få kjøpt i dagligvarehandel, om de ikke har så kan man be de bestille. Min teori er at det normalt ikke blir bestilt inn, da det ikke er så stort marked for det.
oki vil nemelig lage hus til fiskene av den
Meny her i by'n har så og si alltid kokosnøtter. Har hørt fra andre her på forumet også at Meny-butikker rundt om i landet pleier å ha det inne. Sist gang jeg kjøpte var imidlertid kokosnøttene nærmest råtne, ingen kokosmelk, dvassent kjøtt og uvanlig lukt. Det har imidlertid nada å si for mitt bruk Usikker på når "sesongen" for kokosnøtter er, men det er tydeligvis ikke midt på vinteren. Hehe...
miss_lille_me
hvor får man kjøpt kokosnøtt henne? jeg trålet butikk inn og butikk ut i går for og finne det men ingen har til og med utlanske butikker? må jeg vente til det er sesong for det? og 1 ting til hvor mane dekorasjoner ambefaler dere og ha i ett 200l akvarium?



får jeg fåreslå at du søker på Rubrikken, der er det en som heter Martin som selger nøtter. bra kvalitet og veldig billig! bare søk i rubrikken :=)

jeg vet ikke hvor mange kokksnøtter du "trenger" i en 200l, kommer nok litt ann på hvilke fisker du har. jeg har et palett par de har 2 huler i en 120L
Du finner kokosnøtter på Helgø matsenter.
Marius Øie
[QUOTE=miss_lille_me]hvor får man kjøpt kokosnøtt henne? jeg trålet butikk inn og butikk ut i går for og finne det men ingen har til og med utlanske butikker? må jeg vente til det er sesong for det? og 1 ting til hvor mane dekorasjoner ambefaler dere og ha i ett 200l akvarium?



får jeg fåreslå at du søker på Rubrikken, der er det en som heter Martin som selger nøtter. bra kvalitet og veldig billig! bare søk i rubrikken :=)

jeg vet ikke hvor mange kokksnøtter du "trenger" i en 200l, kommer nok litt ann på hvilke fisker du har. jeg har et palett par de har 2 huler i en 120L



jeg tenkte på dekorasjoner med hjemmeplasser som frs disse på bilde men så vil jeg ha kokosnøtt huler utenom og litt planter men vett ikke om jeg vil ha mer en en eller 2 for ellers blir det vell litt trangt.
men jeg vil ha friske kokosnøtter spiser nemelig innholdet også, men hvis helgø matsenter har så får gi de en sjangse=o)
du kan jo ha en del hvis det er 200 liter aldri nok av kokosnøtter (: kjøp 2 stk så kan du se, jeg brukte 4 i et 54 liter, da kan du gjøre det i ditt jeg fant ikke kokosnøtter i stavanger, men fant på meny. kokosnøtt er ikke så populært lengre, men er godt at noen butikker har det ;D jeg har bare kjøpt modne, men det har jo med når de bestiller inn jeg liker ikke innholdet så, jeg kan vel ikke si noe om moden eller ikke moden . stilig dekorasjon , lykke til jeg kjøpte kokosnøtter med jul, så er nok ikke noe med sesongen =) håper du finner! er så morsomt å lage
Mine erfaringer tilsier at nesten alle Meny-butikker har kokosnøtter liggende i sortimentet.
Innvandrerbutikkene tar inn kokosnøtter året rundt, selges for en billig penge
takk for mangen fine svar da får jeg gå og se etter i mårå
Helgø hadde kokosnøtter
takk til den som sa at helgø hadde kokosnøtter stemmer d men spiselige var de ikke men de fynka til fiskehus hehe.
det ble fint og de er sikkert lykkelige
miss_lille_me
takk til den som sa at helgø hadde kokosnøtter stemmer d men spiselige var de ikke men de fynka til fiskehus hehe. det ble fint og de er sikkert lykkelige


Det bildet er vel ikke av en 200L

Sett gjerne inn noen planter også, da blir karet penere å se på og tryggere for fiskene dine å bo der
nope men skulle kjøpe det men er ikke blitt gjort det er 25 l dette jeg har her. skal gjøre d hehe
ble et 100L kar og det blir nok bra
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap