Liten fluval pumpe men hva er den gummislangen?

Inaktiv bruker

har akkurat fylt kar nr 3. ett lite kar som skal få reker koblet opp en fluval pumpe som har en gjennomsiktig slange som går fra munnstykket og ut over akvariet. der slutter den med en liten skruesak på enden. Denne gummislangen er ikke fylt med vann. når jeg vrir den en halv omdreining kommer det masse luftbobler sammen med vannet ut munnstykket. Når jeg vrir den tillbake kommer det kun ut vann slik som vanlig.

Er det en funksjon for å tilsette mer luft i vannet? eller er det for pynten sin del? eller kanskje noe helt annet?

er ikke helt sikker på om det er riktig merke. prøvde å google den, men finner ikke noe som ligner helt.

den er tynn litt lang filter og innsug nede, vannet pumpes opp og ut en arm, rett før vannet kommer ut er den gjennomsiktige slangen koblet på.
Plussmedlem
Det kalles en diffusor.
Og er som du skriver "Er det en funksjon for å tilsette mer luft i vannet?"
Plussmedlem
Solosuper
er ikke helt sikker på om det er riktig merke. prøvde å google den, men finner ikke noe som ligner helt.

Høres ikke ut som om det er Fluval.
Står det ingenting på den?
legg ut et bilde av den saken du lurer på hva er for noe. Har 3stk fluval pumper selv og det fulgte med en ekstra del til utblåset på to av dem. Denne delen brukt jeg ikke på noen av mine siden den ikke er til noe nytte etter min mening. For og si det sånn så forstår ikke jeg hva den er god for. Kan det være samme delen du mener?
Inaktiv bruker
Loomis
Det kalles en [URLBLOCK1]. Og er som du skriver "Er det en funksjon for å tilsette mer luft i vannet?"


tenkte den tanken, men ville være sikker takk for det Loomis
Tilfeldig bekjentskap
© Brage Lien
Reklame for plussmedlemskap