375 liter hvor mange corydoras?

Sånn ca hvor mange corydoras har dere i ett 375 liter stort kar. Blir såklart andre fisker oppi der og jeg har endel røtter til pynt. Hva har dere av erfaringer?

Blir Panda versjonen også håper jeg å få til noen adolfoi. Håper det går greit å ha de sammen.

Du kan vel sikkert han en liten gruppe på 8-10 og trenger ikke være redd for at det blir dårlig plass om de blir fler

Har selv 7 gående i et på 300, men kunne godt tenke meg en større gruppe på nærmere 20 så jeg lurer vel egentlig litt på det samme.
Så lenge bunnarealet ikke er oppfyllt av andre fisk kan du ha en stor gruppe. Jeg har 11 C. arcuatus i min 450L, kunne godt vært fler
Du kan faktisk ha den del så lenge de ikke må dele bunnarealet med for mange andre fisker. Spes de revirhevdende. Bare husk å ha sand.

Har du tenkt hvor mange grader de må ha også? Og hvor mange andre fisk du kommer til å ha i karet så filteret ikke blir overbelastet?
Har sand bunn og 25 grader i karet nå. Men er ikke fisk i det enda så forslag tas imot.
Hei!
Jeg har 18 corydoras med 4 L-maller og det går helt fint
alle har det bra og koser seg samt. legger egg ganske ofte. karret er 240l juwel.
men jeg har tre filtere i karet med ca. 3400l/t tilsammen. ikke i sirkulasjon.
Jeg tror jeg kommer til å selge noen snart, fordi det er litt mye fisk oppi karet, siden jeg akurat har satt inn Discus
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap