- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Hvilke arter passer med kampfisk ?
Hvilke arter passer med kampfisk ?
Postet 22.03.11 kl 11:04
Postet 22.03.11 kl 11:16
Postet 22.03.11 kl 12:28
Scorpett par sverddrager og guramier
Sverddragere kan finne på å nappe sløret til kampfisken. Dessuten skal de ha ganske hardt vann, mens kampfisken skal ha bløtt vann
Min kampfisk bodde i 2,5 år (den døde nylig) sammen med pangio kuhlii, miniatyrrasbora og amanoreker. Veldig fin kombinasjon både med hensyn til vannkrav og samboeregenskaper
Lenke til karet
Postet 22.03.11 kl 12:48
Postet 22.03.11 kl 21:46
Kampfisken min bor med 4 svarte neontetra, 3 VF bolivianske sommerfuglciklider og 2 ottoer i en 60 L.
De ser alle ut til å trives. Kampfisken er en TVslave av en annen verden, ligger oppå pumpa å kikker når TV'n er på og svømmer rundt å viser seg når TV'n er av...
Kampfisker er noen raringer, og du finner ALDRI 2 like...
De ser alle ut til å trives. Kampfisken er en TVslave av en annen verden, ligger oppå pumpa å kikker når TV'n er på og svømmer rundt å viser seg når TV'n er av...
Kampfisker er noen raringer, og du finner ALDRI 2 like...
Postet 22.03.11 kl 23:31
Postet 22.03.11 kl 23:34
Her finner du en liste over akvarievenner i fiskebasen: trykk her.
også kan det lønne seg å lese om de aktuelle fiskene du kunne tenke deg, da det ikke er sikkert alle kan gå i den størrelsen du har.
Ellers sier jeg som de andre, kampfisken er utrolig forskjellige fra individ til individ, noen er bedagelige og sosiale, andre mer agressive og tilbaketrukkene.
Men det er i alle fall en pekepinn i riktig retning.
også kan det lønne seg å lese om de aktuelle fiskene du kunne tenke deg, da det ikke er sikkert alle kan gå i den størrelsen du har.
Ellers sier jeg som de andre, kampfisken er utrolig forskjellige fra individ til individ, noen er bedagelige og sosiale, andre mer agressive og tilbaketrukkene.
Men det er i alle fall en pekepinn i riktig retning.
Postet 23.03.11 kl 15:28
Postet 23.03.11 kl 15:43
Postet 23.03.11 kl 16:07
Postet 23.03.11 kl 17:10