60l ta vekk plastikk juggel den står på!

hei hei

Har et 60l stående på et leca bord noe jeg ikke syns er så fint på soverommet!

så lurer på og kjøpe et bord til det, så lurte på og fjerne nederste ramme sak så jeg bare får et helglass kar, den plastrammen er helt løs og kan tas rett av.

vil fjerne den og sette karet på en slik matte man får kjøpt!

lar dette seg gjøre? Legger ved et bilde gammelt men, ikke så lett og se men ser ramma ivertfall hehe!
Jeg ville IKKE ha tatt vekk bunnen på akvariet.
Sokken91
hei hei :D Har et 60l stående på et leca bord noe jeg ikke syns er så fint på soverommet! så lurer på og kjøpe et bord til det, så lurte på og fjerne nederste ramme sak så jeg bare får et helglass kar, den plastrammen er helt løs og kan tas rett av. vil fjerne den og sette karet på en slik matte man får kjøpt! lar dette seg gjøre? Legger ved et bilde gammelt men, ikke så lett og se men ser ramma ivertfall hehe!

Hvis plastbunnen ikke er silikonert fast men er helt løs, burde det ikke medføre noe problemer og fjærne den.
Er alltid lurt og ha isopor el som underlag under et helglass akvarium
B. Andresen
Jeg ville IKKE ha tatt vekk bunnen på akvariet.

Er jo ikke snakk om å ta vekk bunnen på karet, kun plastramma den står på.

Jeg mener det skal gå helt fint å ta vekk ramma. Men ramma sørger jo for at karet ikke blir stående rett på bordplata. så ja, du må bruke et underlag. Isopor, liggeunderlag eller den dyre varianten du får kjøpt i dyresjappa
Jeg har fjernet bunnrammen på to av mine kar og satt de på liggeunderlag fra biltema som jeg har skjært helt kant i kant med akvariet. Det går helt fint, og det er mye penere synes jeg
Tilfeldig bekjentskap
© Preben Antonsen
Reklame for plussmedlemskap