Jeg har noen spørsmål om fisk så jeg håper jeg får svar

ossen fisk ligner på en hai?
sølvhai. du finner den i fiskebasen her inne. men anbefaler deg ikke om å kjøpe en slik med mindre du har et akvarie på over 700liter. det er en stimfisk som krever sin plass. men flotte er de
Hvithai er også en fisk som ligner på en hai. ;p
jeg har tengt meg og kjøpe sølvhai men vis det fins noen som ligner på hai og er kule
Haimalle og Paroonhai er ferskvannsfisk som folk syns ligner på hai.

Men dette er ikke fisk som egner seg å ha i fangenskap. Kun for store offentlige akvarium eller for de veldig veldig få privatpersoner som har store nok akvarium (STORE)

Ellers så er det vel ingen små ferskvannsfisk som "ligner på hai"?
fant forresten igjen et intervju med en kar som har et passende akvarium privat

18 000 liter, da kan man ha fisk "som ligner hai"
måtte hatt råd til å bygd noe sånt ja :P

Men du får se om du finner en liten fisk med litt lang finne på og late som det er en hai? en som gjerne er sølvfarget. men har ingen ide om hvilken som kan ligne da. hvor stort er akvariet ditt?
Sølvhaimalle er også en fisk som kan minne om hai, og som også skal ha et STORT akvarium.

Hadde denne for noen år tilbake (da jeg var ganske fersk i akvariehobbyen) og ikke visste at den trengte stor plass. Den var veldig tøff.
Maja Morling
måtte hatt råd til å bygd noe sånt ja :P Men du får se om du finner en liten fisk med litt lang finne på og late som det er en hai? en som gjerne er sølvfarget. men har ingen ide om hvilken som kan ligne da. hvor stort er akvariet ditt?


akvariet mitt er 54liter
54 liter blir dessverre aaaltfor lite for sølvhai. I løpet av kort tid vil de bli så store at de ikke klarer å snu seg ordentlig i karet engang. Dessverre. Nydelig fisk, men krever som sagt svært mye plass - selv 720 liter blir lett litt knapt siden den mistrives alene.

Er nok dessverre få hailignende fisk til så små akvarier, jeg kommer ikke på noen i farta. Finnes dog utrolig mye annen tøff fisk - alt fra fascinerende kuhlii-åler til de barskeste killifiskene.
jeg har fått meg sølvhai alt
KGK
jeg har fått meg sølvhai alt


Og den har du i 54 literen din? Hvor mange sølvhai har du skaffet deg?
Ikke bra... :-/

Hvis ikke du selger den eller gir den bort, så kommer ikke dette til å ende så godt, tenker jeg.
Tilfeldig bekjentskap
© Janne L.R
Reklame for plussmedlemskap