Har en fisk uten id

hhei

ganske nylig startet opp igjen en gammel hobby.
veldig glad for og være her også folkens,
ser poster fra folk som har masser av erfaring


jeg har 2 kar på 63L.

Jeg var ute og skulle handle noen innkjørings fisk, det endte med 6 ancis og 1 spessiel fisk som jeg aldri har sett før,

ikke for og spørre dumt her på forumet, men vilken fisk er dette ? er det noen info om denne fisk eller i det hele tatt noen id på denne :?
JEg kan ta nye bilder om det trngs. beklager dårlig kvalitet. da vannet er fortsatt litt uklart grunnet sanden som er så fin.


veldig rolig fisk, stor munn til sin størelse, ganske underholdenes fisk
Er nok en av humlene ja. Fisker som trives best med høy salinitet i vannet (ancistruser er ganske følsomme for salt i vannet, så en dårlig kombo sånn sett dessverre) og det er også en stimfisk. Nå du skal hive ut ancistrusene (ingen ålreit fisk for oppstart uansett da den helst vil ha røtter å gnage på og alger får man uansett ikke i et daggammelt kar ) og lage et smellvakkert gobykar! JAAA! (Superfascinert..)
ok ok

takker for svar fra akvarim wizards

jeg flytter den ut i mitt andre kar med kun neon tettras

jeg er meget fasinert av denne fisken,
kunne ikke se for meg att dette er en stim fisk.

meget vanskelig of få tak i disse, jeg har sett rundt i mine lokale akvarie butikker og ingen har disse.


men anbefalt for ?

jeg kjører anci tabblets og tropical flake fra prodac
Dette ser ut som humlefisk. Bra at du har fjernet andre fisk i karet så du kan lage biotop spesielt for disse -brakkvann

Prøv å få en av butikkene til å ta inn for deg. Det bruker å være greit å få bestilt
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap