Hjelp.

Inaktiv bruker
Den ene slamsugeren min er blitt borte. Kjøpte den for ei uke siden og nå er den søkk vekk. Satt og så etter han i timesvis i går, ser den ikke i det heletatt. Hva kan ha skjedd?

plus at jeg har en fisk jeg ikke aner hva er. Het noe bulldog ettellerannet, ser snodig ut.
De i butikken som anbefalte at jeg hadde en sånn en. (Minner om en øks/flyvefisk)
Skal prøve og ta bilde av skapningen.
Inaktiv bruker
Her er den jeg ikke vet navnet på. Måtte lokke litt på den med mat ;D
Dette er da
en øksefisk, Carnegiella marthae, det. Sølv i fargen. Vil tro du måtte lokke den frem ja. En sky liten tass.
Inaktiv bruker
Fant akkurat ut av det ;D Måtte lete litt ja
Ble feilinformert i butikken -.- De sa den kunne være alene, men den trives best i folkk :O
Må dra og kjøpe noen fler
Spock
Den ene slamsugeren min er blitt borte. Kjøpte den for ei uke siden og nå er den søkk vekk. Satt og så etter han i timesvis i går, ser den ikke i det heletatt. Hva kan ha skjedd? plus at jeg har en fisk jeg ikke aner hva er. Het noe bulldog ettellerannet, ser snodig ut. De i butikken som anbefalte at jeg hadde en sånn en.


"slamsugeren" som jeg går ut ifra er en malle av noe slag, har sikkert bare funnet seg et gjemmested hvor den kan ligge i lange perioder og hvile seg. Ingen av mine maller er fremme hele tiden, så det ville jeg ikke umiddelbart ha bekymret meg for.

Øksefisken er en stimfisk som minimum bør være i gruppe på 6-8 fisker, så det ikke rart den er sky om den er alene. Ville anbefale deg og kjøpe inn flere.
Det er en øksefisk. Har du bare en? Skaff flere, dette er stimfisk som ikke trives alene.

Maller kan forsvinne i perioder, de er flinke til å klemme seg inn steder man ikke ser. Bak pumpe, varmekolbe, gravd ned under stein eller røtter osv.
Inaktiv bruker
Fant slam sugeren :P Den var inne i pumpa -.- snakk om tosk xD
Inaktiv bruker
Lisa-S
[QUOTE=Spock]Den ene slamsugeren min er blitt borte. Kjøpte den for ei uke siden og nå er den søkk vekk. Satt og så etter han i timesvis i går, ser den ikke i det heletatt. Hva kan ha skjedd? plus at jeg har en fisk jeg ikke aner hva er. Het noe bulldog ettellerannet, ser snodig ut. De i butikken som anbefalte at jeg hadde en sånn en.


"slamsugeren" som jeg går ut ifra er en malle av noe slag, har sikkert bare funnet seg et gjemmested hvor den kan ligge i lange perioder og hvile seg. Ingen av mine maller er fremme hele tiden, så det ville jeg ikke umiddelbart ha bekymret meg for.

Øksefisken er en stimfisk som minimum bør være i gruppe på 6-8 fisker, så det ikke rart den er sky om den er alene. Ville anbefale deg og kjøpe inn flere.

Ja, jeg skal kjøpe flere, var de på dyrebutikken som sa den kunne være alene -.-
Fant mallen i pumpen. :P aner ikke hvordan den kom seg dit.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap