Hva koster lysrør - og kjøpe i butikk eller på nett?

Jeg bør ha tak i to nye lysrør til 160 literen. Er dette noen man bør kjøpe over nett? Er redd for at de kan bli ødelagt ved sending. hvordan er prisene når det kommer til å kjøpe i butikk kontra å kjøpe over nett?

Hva må jeg regne med å betale for to lysrør, og bør de hete noe spesielt? Står Osram på de som fulgte med lysamaturet.

Litt dårlig med penger nå, men nye lysrør bør jeg ha for plantenes del. Fiskene er vel ikke så nøye på det.
Du får 6500K for 24,- på Biltema, har vell sett lysrør opp til 400,- har aldri prøvd noe der oppe selv.
Så de må ikke kjøpes i en dyrebutikk?
nei det trenger du ikkje. webzoo har

her er en link til T8 osram
Jeg har T8 lysrør fra Biltema i 120 literen, kjempe fornøyd. Plantene vokser som bare det!! Kjøpte de som har 6500 kelvin :0)
sjekket priser på Min beste Venn i dag, og der lå de på i underkant av 300 kroner, og den ene sorten på over 300 kroner. Burde ha ett til planter, og ett til dagslys.

Synes dette var dyrt jeg, men skal få sjekket prisen på Midtun zoo også. Håper det er billigere der.

Kan jo hende jeg kan bruke ett fra biltema, og så kjøpe et plantelysrør utenom fra dyrebutikken.

90 cm, og 30 w.
dette lysrøret kjøpte eg fra webzoo og er fornøyd med dette, men er greit og bestille litt når en skal for frakta blir automatisk justert opp til 200kr når det er knusande ting i bestillinga.
30watt er en ukurant størrelse på lysrør.
var på en elektro butikk og hørte med dei om dei hadde dette røret men det hadde dei ikkje, men dei kunne bestille en pakke til meg med 25 lysrør til ca 3000kr.
Så for min del som ikkje har dei 3000 så blei det webzoo
Rune 160 liter - Jeg er veldig skeptisk til å få sendt i posten, med tanke på at glasset i rørene er tynnt. hva tror du om det?

Hvis 30 w er ukurant, så forstår jeg ikke noe. for de rørene som dyrebutikken viste meg, var 90 cm lange, og altså 30 watt. Men kostet jo en formue da. :-/


Har null peiling på lysrør lyspærer får man jo i ulike styrker men like store. Mens lysrør ofte blir sterkere jo lengre de er.
Har selv bestilt og kan sei det var godt pakka inn, med bobleplast og eget tykt papprør.
og her var alle 3 røra hele når dei kom fram.
eg kommer til å bestille lysrør igjen når det trengst, om ca ett år

Dyrebutikker har selvfølgelig 30w, men skal en utafor dyrebutikken og ikkje bruke en formue på lysrør blir det vanskeligere å få tak i 30W.
Jeg har nettopp fått lysrør til min 240-liter sendt fra Webzoo og det gikk bra. Veldig godt pakket. Og selv med porto på 200 kroner ble det billigere enn å kjøpe de i dyrebutikk.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap