Mulig dumt spørsmål!

Finnes det norske sider som sender Fisker rundt i norge?
tenkte isåfall og bestille litt, men høres også rart ut at fiskene-posene er med i dems strssende jobb!

Håpper på svar!

mvh
Kenneth
Ja, det er flere som sender fisk i de varme mnd'ene, men du har da bra butikker i nærheten? Dahls i moss har bra utvalg og kunnskap som overgår de fleste i bransjen. Ville heller tatt turen dit å faktisk SE fisken før du kjøper den, og er du nybegynner trenger du litt råd og veiledning om hva slag fisk du kan ha og ikke også.
har ikke serfikat så blir litt vanskelig er nabo med tropehagen zoo, men litt tamt utvalg derfor jeg tenkte litt på nett har du noen linker?

takker for svar
Inaktiv bruker
Buss er en fin ting, taxi er heller ikke så dumt. Er mange muligheter for den som våger og lete.
hehe, 3 busser for og skaffe noen fisker :P er ikke helt der enda :P
Inaktiv bruker
Få noen venner eller noe til å kjøre? ;P
Hvis du skal ha råd om fiskene så spør heller her en på butikk.
De kommer til å utnytte pengene. :O
Det skal jeg gjøre har tenkt og handle mest mulig fra medlemmer i mitt området, prisene er jo helt anderledes er veldig gira på tetra osv, mye farger på fisken da er jeg i :P

men att det var så inni granskuen mange slag visste jeg ikke
KennethF
har ikke serfikat så blir litt vanskelig :( er nabo med tropehagen zoo, men litt tamt utvalg :( derfor jeg tenkte litt på nett :) har du noen linker? takker for svar :)


De fleste butikkene kan ta inn fisk på bestilling. Så har du en butikk i nærheten er det jo bare å spørre
Du kan ringe til dyrebutikkene i nærheten å spørre hva dem har inne, og om dem eventuelt kan ta inn fisker til deg de fleste dyrebutikker bestiller inn hvis du er ute etter noe spesielt
Tilfeldig bekjentskap
© Thomas A Eriksen
Reklame for plussmedlemskap