Informasjon

Inaktiv bruker
Lurte på om dere kunne fortelle litt informasjon til meg som ikke er grunnleggende (for det kan jeg), men informasjon som alle burde vite og er viktig, men det er ikke mange som vet det. Håper på svar.
trur nok spørsmålet ditt er litt for generelt.

kva type informasjon er du ute etter? og kva type informasjon ser du på som "grunnleggande"?

generelt sett så er all informasjon tilgjengelig på akvaforum.no. du må rett og slett berre søke den fram utifrå kva type informasjon du faktisk er ute etter.
Inaktiv bruker
Nå vet ikke jeg hva du kan, men tror jeg skønner hva du mener.

*Du må vente 4-5 uker før du har i fisk pga innkjørings tid.

*Innkjøringa starter ikke av seg selv med bare vann, du må ha noe som bakteriene kan jobbe med. LINK

*Fisk tilpasser seg ikke størelsen på akvariumet, enten må du velge fisk etter akvariumet eller akvarium etter fisken!

*For mye lys eller dårlig lys skaper problematisk algevekst. 9-11 timer er nok.

*Mange (Ikke alle) Dyrebutikker prøver og lure deg til å kjøpe viduner middel og rare fisker som du egentlig ikke vil ha.

(Yes, var det jeg kom på nå, skal gå å ta meg en kopp med kaffe å se om det er mer jeg kommer på! Håper også det var noe som dette du tenkte på? )
Hvis du leser artiklene i artikkelsamlingen her på AF, har du mer kunnskap enn de fleste av oss! Der kan du også prioritere etter hvilke tema som er mest aktuelle for deg.

Inaktiv bruker
Ok. (alle sammen)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap