- Hjem
- Forum
- Nybegynner
- Hvilken guppy?
Hvilken guppy?
Har hatt disse i 2 måneder nå ca. De har ikkje fått noen unger selv om det er et par guppyhanner her også. De har ingen farge uten om at de er litt blå aktig på halefinnen. De er også veldig mye mindre enn guppyjenta eg kjøpte for noen dager siden. Dere kan se det på ene bildet. Er dette vanlig guppy?
Postet 25.11.17 kl 15:25
Postet 26.11.17 kl 22:49
Postet 27.11.17 kl 11:57
Postet 27.11.17 kl 17:11
Noen er definitivt reticulata, men tipper noen av hunnene med kun litt farge på halen er hybrider med wingei.
--
Og der la jeg merke til hannen på første bilde. Ganske sikkert en endlers (wingei), så føler meg sikker på at du har noen hybrider der.
--
Og så så jeg en gang til og synes det så ut som det kanskje var en gravid-flekk på "hannen"? Eller er det en svart flekk (som er vanlig her og der på wingei-hanner)? Uansett tror jeg det er noen hybrider
--
Og der la jeg merke til hannen på første bilde. Ganske sikkert en endlers (wingei), så føler meg sikker på at du har noen hybrider der.
--
Og så så jeg en gang til og synes det så ut som det kanskje var en gravid-flekk på "hannen"? Eller er det en svart flekk (som er vanlig her og der på wingei-hanner)? Uansett tror jeg det er noen hybrider
Postet 28.11.17 kl 22:47
Endret: 28.11.17 kl 22:50
Postet 29.11.17 kl 01:37
Endret: 29.11.17 kl 01:38