Ps socolofi

Har en hunn av Pseudotropheus socolofi som jeg lurte på om hadde vært i lek. Hun virket tykk under haka. Kunne det være tygging på gang (eller var det bare en småfeit hannfisk? Vrient å se forskjell på kjønn). H*n sturte litt, men var rund og fin, så jeg fanget den inn og puttet fisken oppi min hjemmelagde flytende "tyggeboks". Har lurt nå i 2 døgn. Tygger fisken, ja/nei. Hunn/Hann? Hehe - så kom jeg på det eldste trikset i verden. Mat!
Malawier er matvrak... Men, en tyggende hunn spiser lite/ingenting (da kan hun svelge egg/yngel) - og ganske riktig. Helt matnekt. Flir!
Er nok ei dame ja...og hun skal bli i boksen noen uker
Inaktiv bruker
Så Morro!
Har selv Pseudotropheus socolofi, men disse er bare rundt 5 cm. Vet du noe om når de ca blir kjønnsmodne? Har 1 hann og 4 hunner, da jeg fikk vite at som ungfisk er hunnene mer lilla, imens hannene er mer blå, så ganske sikker på kjønn.. Hvor stor var din når den begynte å tygge?? Har veldig lyst på oppdrett på de, missunner deg skikkelig! Har til og med en 81 l som står og går og egentlig bare venter på en tyggende hunn

Mvh. Sunniva
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap