Yngel-mysterium

Ja, som overskrifta fortel, så har eg eit yngel-mysterium i 22-literen min.

Når eg skulle byta vatn på 22-literen min i dag, såg eg at det svømte mange mikroskopiske yngel ved framglaset. Mysteriet då, er at eg ikkje kan fatta og begripa kven det kan vera etter, då tanken husar kun eit par eplesneglar, og ein kampfisk.

Forrige søndag tok eg dei to små scalarane mine, + ein liten ancistrus oppi karet i ein time eller to, då eg skulle ommøblera i deira kar - men det kan jo ikkje vera noken av desse, då ancistrusen er åleine, og scalarane er alt for små til å yngla, og heller ikkje eit par.

Så då er det store spørsmålet kva i alle dagar det er for noko!? Kan det vera noko anna enn yngel, som kan ha kome med f.eks planter? Fikk javamose kjøpt på ebay i går (vart sendt frå Malaysia), som eg hadde oppi dette karet. Kan det vera noko som har kome med det?

I karet til axolotlane mine er det også slikt "yngel" på glasset, men eg har allttid trudd at det har vore guppy-yngel, då det går guppyar i tanken, men sidan eg hadde noko av javamosen oppi dette karet også, så kan det jo vera noko som har kome med den..

Eg skjønnar i vertfall svært lite no, for guppyane har ikkje vore i 22-literen, så at det skal vera yngel der, er rett og slett utruleg!

Nokon som har nokre formeiningar om mysteriet mitt?
Det er umulig å si om det faktisk er fiskeyngel, uten å ha sett noe bilde. Er det noen mulighet for å ta bilde som viser det nogelunde tydelig?
Kan gi det eit forsøk, men det tvilar eg sterkt på. Det/dei er så bittesmå at det er nett så vidt eg kan sjå dei sjølv. Ser meir ut som noko "rusk" i vatnet, men kan sjå at dei svømmer rundt om kring. Skal prøva meg på eit bilete. :o)
Jeg tror ikke det er fiskeyngel Det er mange små vannorganismer som kan dukke opp i akvarier, sånne "hoppe-lopper" i vannflaten og en hel del andre "mark-lignende" ting.
Bilde vart umuleg å ta då det vart for smått, men har forsøkt meg på ein teikning på paint - så slik ser dei altså ut:


[External Image]


Trudde først at det var bananfluger e.l, heilt til eg oppdaga at dei var på innsida av glasset. :o) Så du trur ikkje at det er yngel? Og eg som alltid har trudd at det har vore mini-guppyar.
Hvis de sitter på glasset, og sett utifra paint-tegningen din, så vil jeg tippe det er nettopp en av de vannorganismene som kan dukke opp "av det store intet":
hydra.
Nei, søren då. :o) Ja, dei heldt seg helst på glasset, men når eg fòrar kjem dei sømjandes opp til overflata for å eta.

Men då lurer eg då fælt på korleis guppy-yngel ser ut, for i ein tank med fleire guppyar av begge kjønn, burde det jo dukka opp yngel etterkvart. :o) Desse "loppene" kjem frå tid til anna, så eg har alltid trudd at det har vore yngel som har blitt spist opp, e.l.

Nokon som har bilete av guppy-yngel?
Mygglarver kan også forveksles med yngel. De er små og kravler seg fremover i vann, som et rumpetroll.
Guppy-yngel er godt synlige for det blotte øye. Det er fisk, ingen tvil om den saken. Og de holder seg absolutt ikke PÅ GLASSET

De greiene du har sett... har de øyne da? To øyne på hodet?
Den paint-tegningen din var overhodet ikke lik noen fisk jeg vet om iallefall

Miniskop
Nei, søren då. :o) Ja, dei heldt seg helst på glasset, men når eg fòrar kjem dei sømjandes opp til overflata for å eta. Men då lurer eg då fælt på korleis guppy-yngel ser ut, for i ein tank med fleire guppyar av begge kjønn, burde det jo dukka opp yngel etterkvart. :o) Desse "loppene" kjem frå tid til anna, så eg har alltid trudd at det har vore yngel som har blitt spist opp, e.l. Nokon som har bilete av guppy-yngel?
Forresten, takk for hjelpa, Mona. :o)

Ser det står at Hydra er yngel-spisandes (noko som kan forklara kvifor eg aldri har sett "ekte" guppy-yngel i tanken), og det vil eg då ikkje ha. Går det an å få desse vekk på noko slags måte?
Nei, eg klarar ikkje å sjå at dei har auger. Dei er bittesmå (mellom 1-2 mm), og kvit-aktige.

Teikningen min er kanskje ikkje heilt god (er ingen kløppar i paint :o), og "halen" på desse vesena er meir runde. Kan sjå ut som guppyane sine i form, berre at den ikkje er "utfylt". Skjønn den som skjønna kan. :o)
Her er en tråd med bilder av hydra. De er hvite, selv om de ser litt grønnaktige ut på bildene.

Og her er en tråd med flere bilder.
Nei, då er det absolutt ikkje dette eg har. Dei ser nok litt ut som små fiskar, men dei er så utruleg små at det ikkje er råd å sjå "detaljar" på dei, så f.eks auger ser eg ikkje. Skal forsøka meg igjen på eit bilete, så får me sjå. :o)
alle yngel jeg har sett noen gang (være seg corydoras, stimfisk eller levendefødere) ser så absolutt ut som små fisk, så jeg tror egentlig ikke at du har yngel. Det er liksom ikke noe tvil når man ser yngel.

Bare det at du ikke ser øyne er merkelig om det er fisk. Øynene pleier å være forholdsvis store på yngel (i forhold til resten). Stimfisk-yngelen jeg har sett (sebrafisk, gertrudae og venusfisk) ser bare ut som sytråder med øyne på

Guppy yngel er stor til yngel å være og ser ut som fargeløse skikkelige fisk allerede fra det sekund de fødes.
Ser de slik ut?
[External Image]
Dette er nyklekket yngel fra leoparddanio, og er vel i virkeligheten ca 4mm lang.
Mange yngel fra eggspredere ser slik ut, og ja, eggene kan komme inn med mose eller grus dersom man flytter dette fra et annet kar som huser fisk som er eggspredere..
Trådstarter har ikke noen fisk som er eggspredere, så vidt jeg kan se av akvarieprofilene og utifra hva hun har nevnt. EN kampfisk blir det for eksempel ingen yngel av

Miniskop
Fikk javamose kjøpt på ebay i går (vart sendt frå Malaysia), som eg hadde oppi dette karet. Kan det vera noko som har kome med det?
Ja, det var jo en interessant teori Kanskje det er det? Jeg hadde vel egentlig trodd at mosen ble dyrket i rene plantekar for salg, men hvem vet? Kanskje de har fisk der også, som de selger?

Dette åpnet jo for et litt spennende utfall
Miniskop, har du andre fisk i karet der du har sett disse? Ingen der nå som kan spise dem opp?

Men likevel, jeg skulle tro at selv de minste yngel ville ha tydelige øyne. Mine tetra-yngel for eksempel, er bare øyne og sytråd-hale når de klekker. Men de har helt tydelig øyne, og såvidt jeg vet pleier de aller fleste yngel å ha overdimensjonerte øyne når de klekker. Killi, tetra, danio, ja alle jeg kan komme på.

Dette var jo egentlig litt morsomt. Du kjenner ingen som har macrolinse og godt kamera da, Miniskop?
Nei, har nok ingen eggspredarar. :o)

Har forsøkt meg på bilete igjen, men intet hell denne gong heller. Det blir rett og slett for smått. Dog viser noko som eg var meint å spørja om i ein annan tråd (noko som egentleg fell meg som veldig relativt i denne tråden no) veldig godt, så me kan vel like så godt ta det i samme slengen. :o)

Kva er dette for noko? Synes det ser ut som horvar av bittesmå eggklaser - men igjen, ingen egg-leggarar. Kan det vera dette dei "uidentifiserte" kjem frå?

[External Image]

Kvar klase inneheldt mange små prikkar, og dei er over alt på frontglasset, og pumpa, men desse er kun i axolotl-tanken, og ikkje i 22-literen (som eg kan sjå, vertfall).

Det finnes ikkje nokon slags "loppe-base" nokon plass, så eg kan sjå om eg kanskje finn desse?

Når eg tenker over det, så har eg forresten sett desse dyra i akvariet mitt før. Då var det i ein tank med korallplatyar, og igjen trudde eg at dette var yngel, men dei forsvant etterkvart.
Jeg tolket horna på den enkle tegningen for øyne, jeg da, men... Det er jo klart at det ikke behøver å være yngel, det var jo derfor jeg påstet bildet med spørsmål om det lignet. Det er jo tydelig forskjell mellom den jeg postet, og slike hvite mark som pleier å krype på glasset.
Tilfeldig bekjentskap
© Norman Behr
Reklame for plussmedlemskap