TV-aksjonen - Fiskane dine er involvert! :-)

Plussmedlem
I dag er den store TV-aksjonsdagen, og eg fann ut i helga at det minste vi kan gjera denne dagen er å setja fokus på det viktige arbeidet Leger Uten Grenser gjer.

Har du nokonsinne tenkt på kor fiskane dine kjem frå? Her tar eg utgangspunkt i nokre vanlege artar og koblar dei til område der Leger Uten Grenser jobbar.

Eg vil oppmoda alle akvaristar om å gje ekstra i dag. Eg brukte sjølv 1250,- på 5 scalarer frå Peru på torsdag. Har råd til å gje litt ekstra i dag også, vel?
Fin tråd! Støtt opp folkens! Hadde nettopp ei søt jente med bøsse på døra, og vi gav. Oppfordrer alle til å gi!
Har gitt jeg også! Dette er viktig å støtte opp!
Går det ann å støtte via tlf / mobil? har ikke cash, gikk for mye på storauksjonen, men kunne tenke meg å gi litt
Har nettopp gitt en slant her også! Oppfordrer alle til å gi!

En god sak, uten tvil!
Jeg gir et fast beløp hver måned, og i og med at jeg da kan dokumentere beløpet overfor norske ligningsmyndigheter og dermed få fradrag på skatten, tillater det meg å gi 28% mer enn hvis jeg bare hadde gitt penger i bøssa.
Anbefaler derfor alle å melde seg som felthjelp.
Man får også tilbakemelding på hva pengene går til, og flotte situasjonsrapporter fra legene som arbeider i de rammede områdene.
Ha en god og uselvisk dag
Kjempebra.
Onsdag 18. okt. jobba jeg hos Jan Holt en hel arbeidsdag. Pengene jeg tjente gikk til Leger Uten Grenser. Tilsammen på hele skolen tjente vi 36 000! Hele den uka hadde vi et prosjekt om LUG (Leger Uten Grenser), så nå kan jeg masse om det.
På vår skole skal vi ha OD- Operasjon dagsverk, som betyr at vi skal skaffe oss en jobb en dag og tjene 250kroner++ som går til leger uten grenser. Skolen vår tjente over 100000 på dette i fjor så vi får se hva vi får tjent inn i år, men ikke spør hvor jeg har fått jobb
Se her for hvordan man kan gi:

http://www.legerutengrenser.no/?module=Articles;action=ArticleFolder.publicOpenFolder;ID=518

Og på NRK har de telefonnummer på skjermen nesten hele tiden tror jeg
mArTii =)
På vår skole skal vi ha OD- Operasjon dagsverk, som betyr at vi skal skaffe oss en jobb en dag og tjene 250kroner++ som går til leger uten grenser. Skolen vår tjente over 100000 på dette i fjor så vi får se hva vi får tjent inn i år, men ikke spør hvor jeg har fått jobb :)
'

klarer ikke å dy meg, hvor fikk du jobb?:p

hehe

ga noen penger her og ja
FS
klarer ikke å dy meg, hvor fikk du jobb?:p

Det er ikke noe å bry seg om
Malldrian
En god sak, uten tvil! Jeg gir et fast beløp hver måned, og i og med at jeg da kan dokumentere beløpet overfor norske ligningsmyndigheter og dermed få fradrag på skatten, tillater det meg å gi 28% mer enn hvis jeg bare hadde gitt penger i bøssa. Anbefaler derfor alle å melde seg som felthjelp. Man får også tilbakemelding på hva pengene går til, og flotte situasjonsrapporter fra legene som arbeider i de rammede områdene. Ha en god og uselvisk dag :-)

Et alternativ til dette er SOS barne byer, bli fadder! Vi støtter en barne by i Malawi
Glimrende tiltak Holger ) Gi så det svir, det har vi råd til!
Inaktiv bruker
Har bestilt en L46, kanseler best på mandag, og gir pengene til en god sak isteden. Den kan jeg kjøpe seinere Oppfordrer alle medlemmer til å gjøre noe lignende. Topp at AF engasjere seg i dette.
Tilfeldig bekjentskap
© Martina Rozinek
Reklame for plussmedlemskap