17. mai i dag!

Gratulere med dagen, folkens! :P

Hva skal/har dere gjort i dag?

Jeg har bare vært hjemme, skal spise elgkjøtt senere i dag!
Takk. Gratulerer med dagen til deg og!

Jeg har ikke fått ned mer enn ei brødskive på tre dager. Men jeg har hatt mange toalettbesøk for det. Så, jeg sitter nærmest og skjelver og håper magan begynner å oppføre seg snart.

Ååå - elgkjøtt vil jeg og ha, men ikke i dag. :o)
jeg har tredd inn i Nordmørsbunaden min, å har nettopp spist koldtbord sammen med mamma og søsters på ei lite gjestekro ett stykke unna.
etterpå skal vi oppi skolen å se på det som foregår der.
det er vel leker for barna, allsang og en syngende barnehage vi blir vitner til da! :P

jeg skulle eglentig gå i tog idag også, men jeg var på fest igår til langt på natt å forsov meg.. :-S

meget irriterende!!
damn...
Jeg syns det er kjedelig å gå i tog :P
Det er så kaldt her! :P

Gleder meg til å spise elgkjøtt
Jaja.. da var noen slitsomme, men utrolig morsomme russeuker over. Resten av dagen skal brukes til å sove, sove, sove og sove

Gratulerer med dagen alle sammen!

Jeg har brukt dagen til litt husarbeid, har sydd nytt trekk til madrassen til utesofaen.. og spist is med polakken min

Min kjære er i Tønsberg, men jeg er ikke så veldig glad i alt 17.mai stresset.
Inaktiv bruker
Heihei
Og gratulere med dagen allemann

Jeg ligger på sofaen under pleddet akkurat nå, med feber, tett nese og sår hals. Ikke noe kos her nei.
Min 17. mai bestod av å gå i borgertoget sammen med resten av judoklubben. Det striregnet, og jeg lot de yngste kaste meg rundt i søledammene på asfalten. Etter ei stund hadde drakten min skiftet farge fra hvit til svart, og da toget var ferdig var jeg fullstendig gjennombløt, kald og ganske så blå på ryggen. Men det var veldig morsomt, og virkelig verdt det.

Gratulerer med dagen! (litt sent men...)
Sløv formiddag fulgt av seiltur. Etter 5-6 timer med seiling i nydelig vær var det middag. Deilig kyllinggryte. Nå er det kvelden og så var denne dagen over også.

Håper alle koste seg masse.
La oss alle minnes viktigheten av en egen grunnlov og selvstyret vårt - stem NEI til EU og overnasjonal styring.
Tilfeldig bekjentskap
© Cecilie Isaksen
Reklame for plussmedlemskap