Er det noen spill "junkies" her?

Alltid morsomt å høre om dere har noen andre hobbyer Jeg er foruten å ha akvariedilla, og kosemose med boffen dagen lang, også veldig interessert i Pc spill.

Mine største favoritter er Wow (World of Warcraft) og The Sims2. Foruten disse liker jeg spill med en god historie hvor du har flere alternativer, og som ikke er alt for linær. Hater spill hvor det alltid er kun en vei du kan gå....

Å drive med pc spill gir meg mye. Når jeg driver med Wow så treffer jeg mange spennende mennesker og har vel snakket med folk fra de aller fleste land i Europa. Noe av det man lærer ved å snakke mennesker fra andre land er at vi er ikke så forskjellig som man kanskje i utgangspunktet skulle tro, til tross for forskjellige kulturer .
Sims er en litt annen type spill, hvor jeg ofte bruker en del tid på å lage nye hus som jeg legger ut på nett for nedlasting. Dette er morsomt og kreativt og ved å engasjere seg i Sims samfunnet utenfor selve spillet blir dette også veldig sosialt.

Jeg er veldig spent på om det har lurt seg inn noen andre spill "junkies" her inne? Fortell fortell!
Når det kommer et bra spill så spiller jeg 4-5 timer i uka til jeg er ferdig med det og så spilles det ikke så mye mer. Er mer typen som spiller en time og så gjør noe annet, orker ikke sluke et spill helt. Men med noen rollespill gjør jeg det, tidenes beste er for meg Mass Effect, gidder ikke flerspiller rollespill.

Favoritter er nok Guitar Hero spillene, bilspill som Forza Motorsport 2, og realistisk skytespill som Rainbow Six: Vegas. Utenom det er favoritter Grand Theft Auto spillene, Max Payne spillene og den slags.
Spiller Joint Operations med folk fra hele verden
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap