Hva skal dere i påsken :) ?

Endelig er det noen fridager i sikte! Siden det ser ut som det blir møkkavær hos meg blir det ingen tur til hytta. Derfor har jeg sørga for å ha nok å kose meg med hjemme i byen:

Har nå kvittet meg med kulefiskene og derfor fått ledig 85 literen til noe annet Stæsj er bestilt hos webzoo og karet skal startes helt på nytt Håper jeg får akvariestæsjet før påske. Har god erfaring med rask levering så satser på det. Dette gleder jeg meg til!

Et "gammelt" hvitt skap skal pusses ned og males svart. Skal stå ved siden av akvariene så jeg får stuet unna litt mere akvariestæsj.

Vindu skal vaskes, inn og utvendig og skal rydde i plantene så det blir plass til å så frø av klatreplantene som skal ut på balkongen etterhvert.

Passer en italiensk mynde så da blir det 2 bikkjer i heimen i påsken. Da blir det enda morsommere turer enn med bare en.

Det er så godt å ha planene klare til ferien

Så hva er deres planer?
Jeg skal ikke gjøre en ting!

Jeg skal være hjemme og slappe av. Finner kanskje på noe lurt innimellom, men for det meste så skal jeg late meg

Får kanskje krabber før/i påska :p
Skal på "hytta" å feire 70-års dagen til Mor

Vi har vinterferien samtidig som påskeferien, så vi har ferie i to uker.
Jeg gleder meg :P
Hvis den elendige, knirkete kroppen min finner det for godt å endelig ha velsmurte og bøyelige ledd og muskler i påska, så skal jeg sette opp et par akvarier
En kubisk 31 liter og en 98 liter står og venter. Har ikke noe fisk som skal oppi dem foreløbig men det er greit å begynne innkjøring og beplantning.

Regner med at mannen min blir travelt opptatt med oppussing... dessverre er han mye ivrigere å pusse opp hos andre, enn hjemme hos seg sjøl! Akkurat nå er det stuen til mora hans som pusses opp, mens vår egen kåk mangler lister både her og der. Men DET er ikke så nøye....

Hjemmepåske sammen med mamma
Jeg skal bare være hjemme i påsken og kose meg med og pusle i akvariene og tilbringe masse tid med samboeren min og sønnen vårs=)
Blir vel kanskje en runde på dyrebutikkene når de har åpent i påsken=)

Hvilke dager i påskeferien er butikkene stengt???
Lissi87
Hvilke dager i påskeferien er butikkene stengt???

Er det ikke bare lørdag (påskeaften) som butikkene er åpne da?
Trodde skjærtorsdag og langfredag var helligdager...? Første og andre påskedag også, da er det nok stengt.
Ikke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort...

Husk på at selv om man har et anonymt nick, så vet kanskje en del folk hvem man er likevel. Særlig dersom man har drevet mye med kjøp og salg av fisk/utstyr.

Jeg skal være hjemme og kose meg i påsken. Det blir tur på kino, og på Akvariet i Bergen.
Aggi
Ikke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort... Husk på at selv om man har et anonymt nick, så vet kanskje en del folk hvem man er likevel. Særlig dersom man har drevet mye med kjøp og salg av fisk/utstyr. ;) Jeg skal være hjemme og kose meg i påsken. Det blir tur på kino, og på Akvariet i Bergen. :)

Huffda du har kanskje rett i det ja
Skal til Manchester på 5 dagers ferie, først og fremst for å se Manchester United slå Liverpool. Så blir det litt avslapping og sånt utenom. Hvis noen tyver vil stikke innom imens så gjerne for meg, skulle hatt litt nye møbler uansett, hehe, neida
Aggi
Jeg skal være hjemme og kose meg i påsken. Det blir tur på kino, og på Akvariet i Bergen. :)

Da vil vi være med.. Ringer deg!
biXen
Skal til Manchester på 5 dagers ferie, først og fremst for å se Manchester United slå Liverpool. Så blir det litt avslapping og sånt utenom. Hvis noen tyver vil stikke innom imens så gjerne for meg, skulle hatt litt nye møbler uansett, hehe, neida ;)

Din heldiggris!!! GO UNITED
Helt i orden, SoVe! Med på begge deler? Tror vi skal se en film om en rev... (Het den reven og jenta, mon tro?)
Fiske og feste

Har fri i uken så blir 10 hele fridager på meg
Aggi
Ikke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort...

Som sagt blir jeg hjemme, ilag med mamma. Og hun er kjempesterk og farlig!!

(Godt tips, Aggi. Selv om jeg er så naiv at jeg ikke tror innbyddstyver rusler her inne. Uansett har jo mange folk alarmer feks, sånn for å berolige)
Jeg og ungene skal på tur til mormor og morfar, mens gubben blir hjemme og skal være barnevakt for fisk, hund og katt.. Må sette opp foringstider og sånt så det blir rett for han.
Jeg var naiv jeg også, en gang i tiden, MC Darup.... Men har hatt innbrudd på både data'n og i leilighet... Til og med i kjellerboden, av alle steder.... :-/
MC Darup
[QUOTE=Aggi]Ikke for å ødelegge for trådstarter, men anbefaler de som ikke er helt anonyme til å la være å skrive hva de skal gjøre i påsken... Iallefall hvis de skal reise bort...

Som sagt blir jeg hjemme, ilag med mamma. Og hun er kjempesterk og farlig!!

(Godt tips, Aggi. Selv om jeg er så naiv at jeg ikke tror innbyddstyver rusler her inne. Uansett har jo mange folk alarmer feks, sånn for å berolige)

He he, hadde jeg sagt til gubben min at jeg la ut en sånn tråd som dette her hadde jeg nok blitt frarådet på det sterkeste. Han er forsiktig med sånt -jeg derimot glemmer av å til å tenke meg om...
Malin.P
Skal på "hytta" å feire 70-års dagen til Mor :) Vi har vinterferien samtidig som påskeferien, så vi har ferie i to uker. Jeg gleder meg :P

vi og
jeg skal en tur til bodø og kjøpe meg akvariepynt pumpe planter osv. ikke fisk.
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Kristiansen
Reklame for plussmedlemskap