Favorit sang ?

hva er din yndlings sang ?
Jeg skifter favorittsang oftere enn en akvarist skifter akvarievann...

men at the moment er "Shine Your Light" med Robbie Robertson favoritten. Sangen er fra soundtracket til filmen "Ladder 49" med John Travolta og Joaquin Phoenix. ;P

min er "Hey There Delilah-Plain White T's"
Blå ballong
Jeg vil ha en blå ballong, synes jeg er fin. Den synger jeg på dagen lang. En sånn med hatt og nese på.
En sang? Herregud, bare Judas Priest har jo mist 10 "må ha" låter..... velge EN sang?

Tja- enten
One-Metallica eller
Painkiller-Judas Priest

Ikke be meg velge mellom disse to
min må bare bli Arlo Guthrie - Coming Into Los Angeles ! verdens beste sang
Min yndlingssang er Seize the day med Avenged Sevenfold. Den får meg nesten til å gråte. Teksten er veldig fin.
Det må nok være Linkin Park-In between
Oh det er så mange fine, at det ikke går an å velge bare en.
Viser forøvrig til denne tråden

Her er en sang jeg fikk litt kick av i går:

<embed src="http://www.youtube.com/v/6QSm5f1eiIk&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed>
Akkurat nå:

Pink Floyd - Shine on you crazy diamond.. Utrolig! *Gåsehud*
Sangen dedikert til syd berret
Kan dere ikke ta sånne spørsmål på ett annet forum? AF blir jo oversvømt av favorittsang, favorittmat, hva skal du i ferien, ta bilde av din fineste blomst- tråder ukentlig!!

Personlig driter jeg i hva dere hører på og hva slags mat dere spiste i påsken
Bare på forumforsiden nå er det 4 tråder som ikke har noe med akvarie å gjøre
Vel akuratt nå for tiden går det mest i sanger fra guitar hero 3 her i huset :P Blitt helt hekta Denne sangen av muse er bare sjefs bra ...Hører egentlig på alt fra black metal til techno :P Liker dere metal så børe dere sjekke ut All that remains
Høyer'n
Bare på forumforsiden nå er det 4 tråder som ikke har noe med akvarie å gjøre

Hm... Hvorfor leser du dem da? Forum som heter Off topic er jo laget for tråder som er off-topic, slik at du skal slippe dem i de forumene som kun har med akvaristikk å gjøre.

Jeg synes det er fint at vi viser vi ikke bare er mennesker som kun har fiskene som våre nærmeste venner, men at vi også har andre hobbyer som vi stolte over og vil vise frem=)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap