- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Juwelakvarium i TDK
Juwelakvarium i TDK
Jeg så "The Dark Knight" - den nye Batman filmen på kino her om dagen. Har aldri vært Batmanfan, men måtte jo se den berømte Jokeren. (Som forøvrig ikke skuffet.)
Men i bakgrunnen under en av scenene relativt tidlig i filmen, så var det jaggu ett akvarium gitt.
Å jaggu var det ikke ett Juwel Rio 400!
Både jeg å søstra mi så det, å kniste oss imellom at "Det er ett Juwel Rio 400!!"
På andre siden av meg satt det to gutter som bare så rart på oss.
Mulig de trodde vi snakka om å hadde greie på våpen ellerno! Haha! xD
Litt artig.
Men i bakgrunnen under en av scenene relativt tidlig i filmen, så var det jaggu ett akvarium gitt.
Å jaggu var det ikke ett Juwel Rio 400!
Både jeg å søstra mi så det, å kniste oss imellom at "Det er ett Juwel Rio 400!!"
På andre siden av meg satt det to gutter som bare så rart på oss.
Mulig de trodde vi snakka om å hadde greie på våpen ellerno! Haha! xD
Litt artig.
Postet 29.07.08 kl 15:38
Endret: 29.07.08 kl 15:39
Postet 29.07.08 kl 15:48
Husker ikke helt. Men Bruce Wayne var ihvertfall i scenen. Han snakket med noen på ett kontor eller noe. (Var det Harvey Dent?) Det var ihvertfall ikke så langt uti filmen.
Fikk ikke så mye med meg akkurat da, siden jeg var alt for oppspilt over at jeg hadde ett prikk likt akvarium! I tillegg til at jeg satt å krysset fingrene for at Jokeren skulle komme inn i rommet.
Hehe.
Men du ser det garantert. Akvariet lyser godt opp på det mørke settet.
Fikk ikke så mye med meg akkurat da, siden jeg var alt for oppspilt over at jeg hadde ett prikk likt akvarium! I tillegg til at jeg satt å krysset fingrene for at Jokeren skulle komme inn i rommet.
Hehe.
Men du ser det garantert. Akvariet lyser godt opp på det mørke settet.
Postet 29.07.08 kl 15:53
Så filmen i går. Mener det var i den frekvensen hvor handlingen var lagt til asia. Så ut som et saltvannsoppsett med kalkstein og kraftig belysning, men må innrømme at jeg ikke fikk meg meg om det var fisk oppi.
Tror jeg må til med et innlegg i akvaholikertråden nå:
"Du vet du er akvaholiker når det dukker opp et akvarium i en film og alt du kan tenke på er: Ikke knus karet! Ikke knus karet!"
Tror jeg må til med et innlegg i akvaholikertråden nå:
"Du vet du er akvaholiker når det dukker opp et akvarium i en film og alt du kan tenke på er: Ikke knus karet! Ikke knus karet!"
Postet 29.07.08 kl 16:50
Tante AstridMener det var i den frekvensen hvor handlingen var lagt til asia. Tror jeg må til med et innlegg i akvaholikertråden nå: "Du vet du er akvaholiker når det dukker opp et akvarium i en film og alt du kan tenke på er: Ikke knus karet! Ikke knus karet!" :D
Ja, når du sier det så tror jeg de var i asia.
Å vet du, "ikke knus karet ikke knus karet!" er akkurat det jeg tenker under slike filmer når ett akvarium dukker opp.
Heldigvis slapp akvariet unna denne gangen!
Postet 29.07.08 kl 17:17
Postet 31.07.08 kl 00:27
Postet 07.08.08 kl 14:57
Postet 07.08.08 kl 16:24
Postet 08.08.08 kl 00:33