- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Har noen prøvd nokia 5200 mtv mobiltelefon?
Har noen prøvd nokia 5200 mtv mobiltelefon?
Jeg må ha ny telefon og kan få denne til 1 kr...
Er det noen som har denne og kan si om det bare er en møkkatelefon eller hur?
1 kr. er jo ingenting for å teste ut selv, men jeg gidder ikke skaffe meg en telefon som bare er til irritasjon uansett hvor gratis den er
...det har jeg gjort før...
Den MTV greia som følger med bryr jeg meg døyten om, men er den grei å ringe med, tekste og evt filme korte snutter med? Kamera er egentlig uintressangt, men funker det greit er jo det helt ok!
Er det noen som har denne og kan si om det bare er en møkkatelefon eller hur?
1 kr. er jo ingenting for å teste ut selv, men jeg gidder ikke skaffe meg en telefon som bare er til irritasjon uansett hvor gratis den er
...det har jeg gjort før...
Den MTV greia som følger med bryr jeg meg døyten om, men er den grei å ringe med, tekste og evt filme korte snutter med? Kamera er egentlig uintressangt, men funker det greit er jo det helt ok!
Postet 25.08.08 kl 11:30
Postet 25.08.08 kl 11:39
Endret: 25.08.08 kl 11:40
Postet 25.08.08 kl 12:21
Så du tenkte å kjøpe telefonen til 1 kr og videreføre ditt eksisterende YoungTalk abonnement (da får man den billig) ? Jeg tror ikke biXen visste at du hadde det fra før, derfor svarte han det han gjorde. Men hvis du har det, og er fornøyd med det, så stiller jo saken seg annerledes
Jeg kjenner ikke til telefonen du nevner dessverre, men jeg kjøpte meg nylig Nokia E65 og er kjempefornøyd med den
Jeg kjenner ikke til telefonen du nevner dessverre, men jeg kjøpte meg nylig Nokia E65 og er kjempefornøyd med den
Postet 25.08.08 kl 12:23
Endret: 25.08.08 kl 12:26
LroHmm? Skjønner ikke helt hva du mener med stuck med young talk? Har hatt det abb i mange år og det passer meg ypperlig. Jeg ringer nesten ikke og bruker sjelden mer enn 200 pr. mnd...
Som mona o sier så er det jo selvsagt annerledes da, om du bare videretegner abonnementet og får mobilen for ei krone.
Det er en grei anmeldelse her, får ok kritikk men det spørs om den treffer på det du vil ha: Temmelig elendig kamera sett med dagens standard.
Postet 25.08.08 kl 12:50
mona oSå du tenkte å kjøpe telefonen til 1 kr og videreføre ditt [I]eksisterende[/I] YoungTalk abonnement (da får man den billig) ? Jeg tror ikke biXen visste at du hadde det fra før, derfor svarte han det han gjorde. Men hvis du har det, og er fornøyd med det, så stiller jo saken seg annerledes :-) Jeg kjenner ikke til telefonen du nevner dessverre, men jeg kjøpte meg nylig Nokia E65 og er kjempefornøyd med den :-)
Jeg sjekket ut den telefonen din, men den fantes desverre ikke i sortimentet jeg må forholde meg til..
Postet 25.08.08 kl 13:23
biXen[QUOTE=Lro]Hmm? Skjønner ikke helt hva du mener med stuck med young talk? Har hatt det abb i mange år og det passer meg ypperlig. Jeg ringer nesten ikke og bruker sjelden mer enn 200 pr. mnd...
Som mona o sier så er det jo selvsagt annerledes da, om du bare videretegner abonnementet og får mobilen for ei krone.
Det er en grei anmeldelse her, får ok kritikk men det spørs om den treffer på det du vil ha: Temmelig elendig kamera sett med dagens standard.
Sorry, tenkte ikke på å opplyse om at jeg har det abb fra før
Hmm, den anmeldelsen var jo grei nok, men selvfølgelig er den hovedsakelig en musikktelefon og det er jo ikke min greie.. tenke litt..
Postet 25.08.08 kl 13:25