Advarsel ;-)

Aliens are coming to earth on Friday.

Their mission is to abduct all good looking and sexy people.

You will be safe, but I'm just posting this to say goodbye...

[External Image]

Du kan jo gjemme deg i akvarierommet, eller maskere deg skikkelig....
Du får kose deg med de grønne mennene... ;D

Kanskje vi sees på Mars? *hihihi*
Hehe :P
Noen som skal se Wall-e her, nå som dere er inne på aliens? JEg gleder meg veldig til den filmen
Ooooh ja, utrolig lyst til å se den
Vi skal gå mann av huse for å se Wall-E, ja Sønnen min har allerede fått spillet på Wii, og gleder seg veldig til å se filmen.
Jeg tror jeg skal se den på engelsk da, syns ikke de norske stemmene virker så greie. Men ender nok med at jeg ser begge og kjøper den på blu-ray tipper jeg Elsker disse pixarfilmene, de er jo morsomme både for voksne og barn
Ja, det er nettopp på grunn av 8-åringen her at vi skal se den med norsk tale. Men selvsagt foretrekker man filmer som ikke er dubbet når man forstår originalspråket
Trodde man lærte engelsk fra 1. klasse nå jeg?
de gjør det, men det betyr ikke at de snakker flytende engelsk når man er 8 :p
broren min er 8, og han kan enkle setninger og ord og tall opp til 20, og kan spille disney spill på engelsk sånn tålelig bra, men trenger oversettelseshjelp ganske ofte.
hmm du sier noe der.. Gleder meg ihvertfall til filmen
Snufs.

Ser at det er skumle scener i Wall-E, Det betyr nok at jeg må vente til den er på DVD før jeg kan se den med min sønn på 4,5 år. I en kinosal vil det nok bli litt for mye, spesielt når vi ikke kan vi stoppe/spole filmen.

Attpåtil blir pappaen hans bortført på fredag. Ingen lett uke...
Trygve Lillefosse
Snufs. Ser at det er skumle scener i Wall-E, Det betyr nok at jeg må vente til den er på DVD før jeg kan se den med min sønn på 4,5 år. I en kinosal vil det nok bli litt for mye, spesielt når vi ikke kan vi stoppe/spole filmen. Attpåtil blir pappaen hans bortført på fredag. Ingen lett uke...

Ingen skumle scener så vidt jeg kan se iallefall. Og min datter på fire syntes den var dritkul!
Mine to eldste (4 og 6) fikk hver sin Wall-e og Eva- bamse i dag. Selv jeg er hekta. Ønsker meg Wall-ematboks, slik som Wall-e har i filmen
Finnes det Wall-E kosedyr altså? Det må jeg ha!
Jeg så filmen i går sammen med sønnen min, og jeg må si jeg satt like tent som et lys som han! En time og tre kvarter fløy avgårde som en vind.

Såvidt jeg kunne se i salen rundt meg, satt alle barna med øynene klistret til lerretet. Den filmen var skikkelig fin!

Og helt full av apple-reklame :P Nå går det ikke lenge før ungene deres begynner å mase om apple-maskiner og ipoder :P
Det la jeg ikke merke til. Hvor var det?
Mange av figurene og lydene, ta en titt her:
Hvem er det som har produsert/laget denne filmen? (Ungene maser om å se den)
Jeg har sett samtlige store tegnefilmer de siste årene og jeg synes de har blitt dårligere og dårligere. Unntaket er Istid-filmene. De er helt hysteriske! (særlig nr. 1)
Kjetilv
Mange av figurene og lydene, ta en titt her: [URLBLOCK1]

Vel, den linken sa meg ikke mye. De skriver "spekket med Apple reklame", men nevner kun EN....en lyd!?? Ærlig talt! Nordmenn altså....

For å skjønne at det er Apple reklame må man jo kjenne godt til produktene fra før da, og ha hørt den lyden. Jeg hadde ingen som helst anelse om hva det var jeg hørte eller så. Og jeg kan definitivt påstå at sønnen min ikke oppfattet noen "produkter" heller. For vår del kunne dette vært påfunn og tatt rett ut av luften, oppdiktet. Det var det vi trodde også.

Har du noen mer konkrete eksempler på noe som skal ha vært reklame?

PS!

Tender, det er Pixar.
Tilfeldig bekjentskap
© Kent Evenrud
Reklame for plussmedlemskap