- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Naturens eget akvarium på 18 m dyp !
Naturens eget akvarium på 18 m dyp !
Hei !
ser det har vert postet om dette kamera før, men får ikkje åpna den tråden.... ?
dykkerklubben vår TRITON har lagt ned eit kamera på 18 m dyp i Hardangerfjorden i Hordaland. Kamera er i live view og truleg det einaste i verden ? Dersom nokon veit om fleire, så gi ein lyd !
Kamera er i utgangspunktet lagt ned framfor hola til ein steinbit, men den er vekke for i år. Kjem antakelig tilbake i mars.
det vil bli ein del endringar i oppsettet den neste veka, for me prøver å få vildekvaliteten betraktelig bedre.
men enn så lenge så er det masse å sjå på !
Link til kamera : http://www.dykkarklubben.no/index.php?option=com_wrapper&Itemid=34
Martin
ser det har vert postet om dette kamera før, men får ikkje åpna den tråden.... ?
dykkerklubben vår TRITON har lagt ned eit kamera på 18 m dyp i Hardangerfjorden i Hordaland. Kamera er i live view og truleg det einaste i verden ? Dersom nokon veit om fleire, så gi ein lyd !
Kamera er i utgangspunktet lagt ned framfor hola til ein steinbit, men den er vekke for i år. Kjem antakelig tilbake i mars.
det vil bli ein del endringar i oppsettet den neste veka, for me prøver å få vildekvaliteten betraktelig bedre.
men enn så lenge så er det masse å sjå på !
Link til kamera : http://www.dykkarklubben.no/index.php?option=com_wrapper&Itemid=34
Martin
Postet 04.09.08 kl 23:29
Postet 06.09.08 kl 00:30
Postet 09.09.08 kl 23:46
Moekkiveldig spennende å se på til forskjellige tider av døgnet. satt å så litt en natt, og oppdaget det plutselig kom en lang fisk jeg anter er det man kaller, Lange, og ble ganske skremt. Blir det foret i nærheten av kameraet? Ser det plutselig kommer mengder dalene ned som fiskene ser ut til å spise.
Hei ! nei me forer ikkje framfor kamera, så det må vera noko anna som du har sett. me vurderte foring då me var på planstadiet, men det ordna naturen sjølv med då me la ned lys.
Då samla det seg masse yngel som igjen lokka til seg større fisk.
Martin
Postet 10.09.08 kl 07:33
Postet 10.09.08 kl 21:00
Postet 10.09.08 kl 21:17
Den andre tråden er her. Går greit å åpne hos meg.
Ut fra infoen som står på siden bor ikke steinbiten der nå. Isteden er det en stor lange som holder til foran kameraet, og den har jeg sett mange ganger nå. Bilder av lange, blekksprut og blåstål fra cam'et ligger i den andre tråden. Må stadig innom og se om det er noe spennende der
Skal dere flytte det også, eller bare fixe teknikken?
Er lyset på hele natten?
Ut fra infoen som står på siden bor ikke steinbiten der nå. Isteden er det en stor lange som holder til foran kameraet, og den har jeg sett mange ganger nå. Bilder av lange, blekksprut og blåstål fra cam'et ligger i den andre tråden. Må stadig innom og se om det er noe spennende der
Martin Hamreme skal lage til eit heilt nytt oppsett i håp om å forbedra kvaliteten betraktelig.
Er lyset på hele natten?
Postet 10.09.08 kl 21:26
HenrifletteDen andre tråden er [URLBLOCK1]. Går greit å åpne hos meg. Ut fra infoen som står på siden bor ikke steinbiten der nå. Isteden er det en stor lange som holder til foran kameraet, og den har jeg sett mange ganger nå. Bilder av lange, blekksprut og blåstål fra cam'et ligger i den andre tråden. Må stadig innom og se om det er noe spennende der :) [quote=Martin Hamre]me skal lage til eit heilt nytt oppsett i håp om å forbedra kvaliteten betraktelig.
Er lyset på hele natten?
Inntil videre så vil kamera stå der det står.
det vart lagt opp heilt ny internett tilkobling i går, men fekk problem med utstyret desverre... håpa på å få orden på det på søndag.
Lyset er på heile natta enda, men vurderer å slå det av mellom ca 01.00 og 07.00. for å spare litt strøm for ein liten klubbkasse.
Martin
Postet 12.09.08 kl 21:49
Hei !
for dei som er ekstra interessert, så kan de få det på mobilen og
Då skriv de inn denne linken : http://steinbit.dykkarklubben.no/mobile
God helg !
Postet 14.11.08 kl 20:21