- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Det har visst blitt populært å kidnappe å stenge inn hverandre...
Det har visst blitt populært å kidnappe å stenge inn hverandre...
Først Natacha fra Østerrike, som var innestengt i 8 år.
Dette var jo grusomt for ett år eller to siden når dette kom ut.
8 år virket forferdelig lenge.
Så i april i år åpnet Josef Fritzl kjellerdørene og slapp sin datter ut i frisk luft igjen etter 24 lange år og 7 unger.
Kort tid etter dette kom det frem at en kvinne hadde vært innestengt i 15(?) år i Italia(?). 15 år er lenge, dog det satte ikke like stor støkk som det som skjedde med familien Fritzl i Østerriket.
Så for noen dager siden kommer det frem at det i Sverige har sittet en kvinne innestengt i ett lite rom i 9 lange år, å idag skriver Dagbladet at at en kvinne i Polen har vært innestengt å fått to unger med sin egen far over en periode på 6 år.
Det begynner å bli så vanlig at det knapt nok får førstesida lengre.
Hva søren skjer med verden??
Det er mye syke folk.
Kan slikt skje i Sverige kan det jo forekomme her i landet også?
Det er litt creepy å tenke på eller hva?
Dette var jo grusomt for ett år eller to siden når dette kom ut.
8 år virket forferdelig lenge.
Så i april i år åpnet Josef Fritzl kjellerdørene og slapp sin datter ut i frisk luft igjen etter 24 lange år og 7 unger.
Kort tid etter dette kom det frem at en kvinne hadde vært innestengt i 15(?) år i Italia(?). 15 år er lenge, dog det satte ikke like stor støkk som det som skjedde med familien Fritzl i Østerriket.
Så for noen dager siden kommer det frem at det i Sverige har sittet en kvinne innestengt i ett lite rom i 9 lange år, å idag skriver Dagbladet at at en kvinne i Polen har vært innestengt å fått to unger med sin egen far over en periode på 6 år.
Det begynner å bli så vanlig at det knapt nok får førstesida lengre.
Hva søren skjer med verden??
Det er mye syke folk.
Kan slikt skje i Sverige kan det jo forekomme her i landet også?
Det er litt creepy å tenke på eller hva?
Postet 09.09.08 kl 09:43
Postet 09.09.08 kl 10:00
Postet 09.09.08 kl 10:15
...Kan vel også være at de nå har begynt å utrede gamle "forsvinnings-saker" på en litt anderledes måte nå da de har en ny profil å sette enkelte personer inn i...
..Dersom du har lyst til å smake på paranoia så kan du prøve å tenke deg sansynligheten for at du har møtt en "slik person" (overgrep/incest/kidnapping) det siste året...
..Dersom du har lyst til å smake på paranoia så kan du prøve å tenke deg sansynligheten for at du har møtt en "slik person" (overgrep/incest/kidnapping) det siste året...
Postet 09.09.08 kl 10:18
Postet 09.09.08 kl 10:20
Postet 09.09.08 kl 10:52
Postet 09.09.08 kl 15:27
Etter at George Bush ble gjenvalgt er det veldig lite som overrasker meg om hvordan folk er lenger..
Det største problemet med at folk blir innestengt på denne måten er vel at man aldri kan komme seg ut av det hvis man først har stengt en person inne, den som gjør det er også på en måte "fanget", i og med at han helt sikkert vil bli bura inne for resten av livet uansett hva som skjer. Dermed kan noe man gjør i et øyeblikks galskap fange deg for resten av livet.
Jeg synes det er bra at det settes mer fokus på det, ofte er det jo en nabo som har sett noe mistenkelig som de ellers ikke ville tipset om hvis det ikke var så mye fokus på det.
Det største problemet med at folk blir innestengt på denne måten er vel at man aldri kan komme seg ut av det hvis man først har stengt en person inne, den som gjør det er også på en måte "fanget", i og med at han helt sikkert vil bli bura inne for resten av livet uansett hva som skjer. Dermed kan noe man gjør i et øyeblikks galskap fange deg for resten av livet.
Jeg synes det er bra at det settes mer fokus på det, ofte er det jo en nabo som har sett noe mistenkelig som de ellers ikke ville tipset om hvis det ikke var så mye fokus på det.
Postet 09.09.08 kl 17:01
Postet 09.09.08 kl 17:20
Inaktiv bruker
husker jo en historie vi blei fortalt av en incest forening på skolen.. helt grusom, hun måtte hjem hver dag for å "kose" med pappaen sin, å han sa hun var verdens beste i å kose med p***** til pappaen sin.. hun tørte ikke si noe, for hun var rett for å bli støtet ut av venner å mor, og søsken.. men hun sendte til slutt mail til incest foreningen, å de har tatt hånd om saken.. det er mye gærne folk sier jeg bare:S
Postet 09.09.08 kl 19:16
Postet 09.09.08 kl 20:03
Inaktiv bruker
ja det gjør dem:P
Postet 09.09.08 kl 20:04
Postet 09.09.08 kl 20:13
KjetilvDa jeg var ung fikk vi vite at vi måtte passe oss for menn i røde biler, for de ville ta oss med og gjøre slemme ting.. Så vi løp alltid når det kom noen menn kjørende alene i røde biler :P
Hahahahah! Jævelig bra.
Ja man kan aldri være FOR forsiktig! HAH! xD
Jeg ble fortalt at jeg ikke skulle haike med folk jeg ikke kjente å som spurte om jeg ville ha godteri. Utover det kan jeg ikke si jeg fikk noen spesielle advarsler.
Postet 09.09.08 kl 23:53
Ahh, mennesker...
Eg trodde overskriften dreide seg om vårt hold av VF-fisker, men det skurret litt når det gjaldt "hverandre"
Postet 10.09.08 kl 00:08
KjetilvEtter at George Bush ble gjenvalgt er det veldig lite som overrasker meg om hvordan folk er lenger..
Altså; GB er skyld i mye faenskap de siste åtte årene, men å trekke ham inn i denne tråden.... ?? Han er vel mer eller mindre holdt fanget av slemme gamle menn selv (pappa,Dick Cheney etc...)
Forøvrig ble han vel ikke akkuratt gjenvalgt, da han aldri vant det første valget....
Er ellers enig med Mona O; man skal vokte seg lenge og vel med å se "slemme" mennesker overalt pga noen ytterst få tilfeller. Masse-suggesjon er ingen god ting
Postet 10.09.08 kl 00:23