Akvaforum vs nettakvariet.

er det to helt egene forum? Eller sammarbeider de? Bare lurer siden mitt første svar på en der inne var å melde meg inn her hehe.

To ulike forumer uten samarbeid.
Det er to forskjellige, selvstendige forum. Noen trives her, andre der, og andre igjen henter det beste fra to steder.

--
Du, har du lest Retningslinjene:

5) Det er ikke tillatt med bilder i signaturen. Bilder i signaturen vil bli slettet uten varsel.

Vipsen;
skulle slettet dette men har ikke teknisk innsikt nok. Det er en typisk Holger- jobb
Men vi er klar over det og det vil bli fjernet.
MC Darup
Vipsen; skulle slettet dette men har ikke teknisk innsikt nok. Det er en typisk Holger- jobb :) Men vi er klar over det og det vil bli fjernet.

Puh, takk - blir helt forstyrret *flir*

Men er nettakvariet helt selvstendig?
Samarbeider ikke de med en butikkkjede/ nettbutikk eller noe..? Eller var det i gamledager?
Jeg tror kanskje det var OAK og Akvarieforum som hadde et visst samarbeid, men det er jeg ikke 100 % sikker på, altså.
Vipsen
Det er to forskjellige, selvstendige forum. Noen trives her, andre der, og andre igjen henter det beste fra to steder. -- Du, har du lest Retningslinjene: 5) Det er ikke tillatt med bilder i signaturen. Bilder i signaturen vil bli slettet uten varsel.

MC Darup
Vipsen; skulle slettet dette men har ikke teknisk innsikt nok. Det er en typisk Holger- jobb :) Men vi er klar over det og det vil bli fjernet.

Beklager sååå mye altså... Men jeg hadde klart å overse det inne på retningslinjene. Og tenkte ikke noe på det siden jeg har hatt det en stund og ingen sa noe som helst til meg heller. Men har nå som dere kanskje merket fjernet den selv.
Jeg synes nettakvariet er skikkelig rotete, men nå ble jeg først kjent her inne da, og nettakvariet er jo noe totalt annerledes. Jeg vil nå si jeg foretrekker å være her, men det er mange bra tråder på NA, ikke så ofte innom, men sjekker ut en gang i blant. Bare det at jeg roter meg bort og da forter jeg meg ut og over hit igjen. ;D
Det er mye det samme, men IMHO høyere nivå på endel av trådene her inne.
Trygve Lillefosse
Det er mye det samme, men IMHO høyere nivå på endel av trådene her inne.

Ja, disse forkortelsene, var bare nødt til å google denne;

IMHO
in my humble opinion
(or in my honest opinion)

An acronym often used in email, posting, and chat directly before an opinion that may be honest but is rarely humble.

IMO
in my opinion

An acronym often used in email, posting, and chat, this is usually more accurate than the alternative IMHO.

YMMV your mileage may vary

An acronym often used in email and postings, this disclaimer removes any sense of endorsement from a claim the writer has made.
Når jeg bruker IMHO, står H for Humble.
For min del virker oppsettet til akvaforum mer kaotisk og uoversiktlig. Men på den andre siden virker det som det er mer aktvivtet her inne?

Akvaforum har en ekstrem fordel med tanke på fiske/dyre/plantebasen som jeg bruker daglig
nubbe
For min del virker oppsettet til akvaforum mer kaotisk og uoversiktlig.

Jeg skjønner at jeg må gå en skole hos en som kan Nettakvarie, jeg finner ikke frem på forumet på en måte som er funksjonabelt. Så når det er kaotisk her for deg så skjønner jeg hvor lite jeg forstår av nettakvariet. Jeg er vel ikke ung nok til å skjønne alt
Layouten på dette forumet er i min mening mer planlagt og mer brukervennlig satt opp i forhold til nettakvariet som bare er en eller annen template man har skrudd videre på noe som kommer tydelig frem da det ikke er noe plan med layouten.

Problemet her på AF er at det er litt vel mye grått, og stort sett alt av funksjon er samme grønnfarge. Kunne godt vært noen flere farger eller til nøds shades av grønn som grupperte funksjonen til knappene slik at det gir et visuelt inntrykk av hva man er på og kan trykke på. Nå er det utrolig mange valg, og da får man ikke alt med seg.
Jeg har en profil på NA, men har glemt passordet mitt! xD
Når jeg prøver å få tilsendt ett nytt ender det bare i rot.
Jeg foretrekker akvaforum og har alltid gjort det.
Jeg kom hit før jeg kom til NA, og føler at jeg "kjenner" mange av medlemene her inne bedre enn på NA, i å med at jeg ikke har vært så mye der inne.
Når det er sagt så er jo veldig mange av medlemmene her inne de samme som er på NA. Men det virker som om det etterhvert er blitt flere her inne enn i naboforumet.
Jeg er også utrolig takknemlig over fiske/plante/skalldyrbasen her inne.

Jeg svipper innom NA innimellom da, for å lese tråder uten å logge inn dersom det er ett spørsmål jeg ikke får/finner svar på innpå her.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap