Hvor god er du i geografi?:)

Inaktiv bruker
Hei.

Tenkte jeg kunne legge ut denne linken.
Du kommer garantert til å bli hektet

Post din score her etterpå
Min score er:21455.
Søren, vanskelig jo :p er jo ikke flink i geografi. Skulle klart bedre med usa's stater

Må få en verdig score før jeg tørr å poste den ehr :-s
Inaktiv bruker
hehe men jeg kan trøste deg med at du vil se at di samme byen kommer igjen etterhvert, så da blir det litt lettere som sagt jeg ble jo helt hekta, så jeg fikk jo ikke den scoren etter bare etpar forsøk
Haha,torer og tilstå mitt fyrste forsøk : 11720 :0
Og eg hadde eitpar gode bommertar !
Artige denne her,kom igjen dokke andre og prøv...
10 482
Jeg bommet kraftig på Teheran og Lima, men på andre steder bommet jeg med f.eks. bare 20 km.
Inaktiv bruker
Uuups.
Ble 11440 med noen solide bomskudd
Inaktiv bruker
hvis jeg skal gi dere ett tips så er det at tiden er viktigere enn presisjonen
gjør ikke noe om du bommer med noen mil
10544 på andre forsøk. Dårlig i geografi har jeg jo alltid vært :p
12561 på første forsøk, og fornøyd
......... og min geniale samboer klarte (uten å anstrenge seg) 17337.
Relativt bra flashgame det der.
ikke lett med så stort kryss og lite kart på laptoppen iallefall uansett hvor mye jeg prøvde fikk jeg ikke mer enn 16761...hehe, men må si jeg var 9 km unna alta og 10 km unna roma på første forsøk
Etter å ha holdt på flere ganger (startet med 14500), greide jeg å få poengsummen såvidt over 18000. Jeg er ubehagelig dårlig når det gjelder Nord-Amerika, og særlig USA. *skammer meg*
Inaktiv bruker
Øvelse gjør mester
15480 på første forsøk. Har aldri vært flink i geografi, så jeg er egentlig fornøyd med det
15744 på første forsøk Dette var morsomt, tror jeg må prøve igjen.

... og igjen.

... og igjen
Jeg hadde mange grove bommerter. F.eks trodde jeg at Arlington var i England. Ups! Feil kontinent...
8347 poeng til meg, bare... På første forsøk, altså....
Sniker meg sakte oppover Etter ca. 15 ganger er jeg nå oppe i 16122 xD
Forsøkte en runde med litt vilkårlig klikking.. Da åppnådde jeg over 12000... Da ble jeg plutselig enda mer skuffet over den første poengsummen... ;D
16878.... USA er håpløst... Afrika også egentlig....Hadde det bare vært europa hadde vært bedre...
Håpløst uansett, egentlig... Når Norgeskartet er 4 cm langt, så skal det godt gjøres å treffe blink på sin egen hjemby. ;P
Tilfeldig bekjentskap
© Eivind
Reklame for plussmedlemskap