- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Farsdag i dag.
Farsdag i dag.
Inaktiv bruker

Gratulere alle fedre med dagen. Ja jeg er selv pappa til en jente som hjelper til med akvariet og mater fiskene.
Hvorfor er det ingen fra "hunnene" som har tenkt på å lage en tråd om dette her inne?
Skuffende altså
Hvorfor er det ingen fra "hunnene" som har tenkt på å lage en tråd om dette her inne?
Skuffende altså
Postet 09.11.08 kl 09:06
Postet 09.11.08 kl 09:50
Postet 09.11.08 kl 10:31
Postet 09.11.08 kl 12:12
Inaktiv bruker

bernieGRATULERER ALLE SOM ER FEDRE I DAG! hei og hå jeg har bakt eplekake,brownies,muffins,og kjøpt inn mye fint til min pappa! mvh bernard
Tipper din far og resten av din familie blir kjæpeglad for det
Ha en fortsatt fin dag.
Mvh
Kai R.
Postet 09.11.08 kl 13:11
Postet 09.11.08 kl 13:19
Hei
lagde sjokoladekonfekt, sjokolade muffins og bryssel-kjeks igår, liker sjokolade veeeeldi godt
Postet 09.11.08 kl 13:31
Postet 09.11.08 kl 13:33
Postet 09.11.08 kl 14:10
Inaktiv bruker

Dette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.
Vel det kommer en morsdag snart og stakkars alle menn som ikke da varter opp med frokost på senga, lager lunsj og middag, har bakt eller kjøpt kake og gave. Da får man høre men ikke bryr seg om de som "alltid" må varte opp den andre part
Skal gå i badeland snart for å svømme og kjøpe meg en vaffel på farsdagen
Ha en fortsatt fiiiin dag alle sammen.
Vel det kommer en morsdag snart og stakkars alle menn som ikke da varter opp med frokost på senga, lager lunsj og middag, har bakt eller kjøpt kake og gave. Da får man høre men ikke bryr seg om de som "alltid" må varte opp den andre part
Skal gå i badeland snart for å svømme og kjøpe meg en vaffel på farsdagen
Ha en fortsatt fiiiin dag alle sammen.
Postet 09.11.08 kl 15:08
Postet 09.11.08 kl 15:09
Postet 09.11.08 kl 16:07
Postet 09.11.08 kl 16:15
Postet 09.11.08 kl 17:07
Postet 09.11.08 kl 17:21
Inaktiv bruker

berniehehe, her var det jubel og vifting med flagget!!! men pappa var sur;-( han heier på rbk og han liker ikke VIF!!! men slik er det bare, vi er de to eneste i familien som heier på VIF.... hele familien er fra trondheim ikke rart de liker RBK.
Haloooooooooooo.
Ikke ødelegg tråden med noe så meningsløst som fotball ;-D
Postet 09.11.08 kl 18:45
kairo[QUOTE=bernie]hehe, her var det jubel og vifting med flagget!!! men pappa var sur;-( han heier på rbk og han liker ikke VIF!!! men slik er det bare, vi er de to eneste i familien som heier på VIF.... hele familien er fra trondheim ikke rart de liker RBK.
Haloooooooooooo.
Ikke ødelegg tråden med noe så meningsløst som fotball ;-D
oi sorry ;-(
hehe
Postet 09.11.08 kl 19:13
Må jo få sjangsen til å oppdage tråden, da... :OkairoDette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.
Men alle barn blir født med både far og mor, uansett kjønn... ;P
Nå har jeg ikke vokst opp med min far jeg, så kanskje jeg skal ta en telefon til ham i kveld, og minne ham på at jeg eksisterer? ;P
GRATULERER MED DAGEN!
PS:Jeg har forresten alltid fått beskjed om å holde meg unna alle farer, så nå skal jeg gi dere fred... (Jada, jeg vet at det heter fedre, men farer var litt mer dekkende... ;D)
Postet 09.11.08 kl 20:20
Inaktiv bruker

Må jo få sjangsen til å oppdage tråden, da... :OAggi[QUOTE=kairo]Dette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.
Var den såååååååååååååååå anonym? Ok tvilen skal komme deg til gode ;-D
Ha en fortreffelig aften i norges fineste by.
Postet 09.11.08 kl 20:30
Må jo få sjangsen til å oppdage tråden, da... :Okairo[QUOTE=Aggi][QUOTE=kairo]Dette er begredelige greier. Kun en jente/kvinne har skrevet her i tråden. Ser ut som om vi menn også må ta styringen på farsdagen også.
Var den såååååååååååååååå anonym? Ok tvilen skal komme deg til gode ;-D
Ha en fortreffelig aften i norges fineste by.
Nei, men logget meg nettopp på... ;P
Postet 09.11.08 kl 20:31