Julegave til akvariejenter - og damer

Plussmedlem
Til den som har alt...
Hva med dette her?

Menn kan sikkert bruke det også...
He he, et par u-elegante oscar hadde vært fint å hatt i ørene..
Takk for tipset Loomis, yngste jentungen bestilte 2 kardinaltetra med en gang. Jeg tror forresten at jeg ville slutte å kalle meg for mannfolk hvis jeg hadde et par med gurami dinglende i øra. Det eneste jeg har i øra er ørevoks.

Jon
Hehe, de var jo søte da

Har ikke hull i ørene lenger, ellers er det mulig jeg hadde bestilt noen...
Næmen, så søte!
Men jeg lurer på hva "studs" er... ? Fikk øye på disse av Corydoras, og det står "Studs. Surgical steel posts." Betyr det ørepynt av typen man trer inn i øret, som ikke henger altså?

EDIT:
Jepp, det er "earrings", ørepynt.
Har enda hullene i ørene, flere i hvert øre faktisk, men det er lenge mellom hver gang det henger noe der. Men, disse var jo faktisk litt morsomme Hm, mulig dette blir en liten gave til meg selv. Takk for tipset!
naww, sånne må jeg ha altså... kan jo bestille ca 4 par uten å betale tull på det =D
Plussmedlem
Jon Bruce
Jeg tror forresten at jeg ville slutte å kalle meg for mannfolk hvis jeg hadde et par med gurami dinglende i øra.

Neida...
Eller kanskje, ja...med gurami.

Men med discus-alternativet så er du fortsatt et mannfolk

Ellers så er det flott å høre at tipset fører til noe
(Er egentlig på febrilsk leiting etter julegaver til familen selv...Jula kom plutselig så tidlig i år.)
Øredobbene som kalles "studs" kan jo brukes som pins på jakkeslaget eller genser-brystet da, av mannfolk Sånn for å vise seg litt på klubbtreff og lignende, hehe
Loomis
Men med discus-alternativet så er du fortsatt et mannfolk ;)

Discus er da kjempefemi.? Ikke åpenbart, men det ligger begravet i psyken...

Dårlig med (knurre)maller der
Studs kan oversettes som "nagler", eller i denne sammenhengen er det vel sånne øredobber som er helt rette, ikke de med en krok i enden.
De her var ganske så søte ja
Plussmedlem
Donald
[QUOTE=Loomis]Men med discus-alternativet så er du fortsatt et mannfolk ;)

Hehe...Jeg forsøkt å være hyggelig jeg da... Jon er en diskusakvarist.

Men jeg må innrømme at jeg egentlig søkte på catfish på ebay da denne selgeren dukket opp
Men jeg fikk også treff på en stor stuffed malle i plysj i samme søket. Very soft and adorable står det. Ja, sikkert mange unger som ønsker seg den...
Men kanskje noe for deg, Terje?
Donald
[QUOTE=Loomis]Men med discus-alternativet så er du fortsatt et mannfolk ;)

Dårlig med (knurre)maller der

Hmmmm, betyr det at det er min ukjente småfemininske side som gjør at jeg holder discus?

Jon
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap