Hunde bilder

Så mange tråder med bilder.. men fant ingen med bilder av hunder :P såå tenkte jeg kunne starte en.. "har egentlig ikke søkt så mye, så det er kanskje en tråd om dette allerede"

Her har jeg noen bilder av min hund

Tibetansk spaniel.. er blandingshund men vet ikke hva den er blanding med.. hørte noe om at den var blanding ved "daks?" "dax?" tror jeg.
Er 8 år

"Var ikke meningen å starte 2 tråder" (er denne som gjelder)

Nydelig hund du har! Hvor mange kilo er hun?

Tror faktisk ikke vi har en egen hundetråd, men vi har en tråd som heter: Våre andre dyr og litt småpjatt der er det litt av hvert

Hvis vi ikke har en egen tråd for hunder gjør det jo ingen ting om vi får en!
(har en egen tråd for katt)

Edit; jeg gikk visst bare ut i fra at hunden din er en tispe. Er det?
Her kommer noen bilder av vår sibirien huskey.
Verdens snileste gutt, pen er han også(synes jeg da).
Han er snart 7 år.
Ask

ett år gammel Korthåret Weimaraner hann
Nydelige hunder dere har : )
Sender med et bilde av golden retriever jenta mi også : D
Hun er 10 måneder.
Lisbeth
Nydelig hund du har! Hvor mange kilo er hun? Edit; jeg gikk visst bare ut i fra at hunden din er en tispe. Er det?

Veier 6kg og er tispe ja heter Tina :P en veldig kjønssforvirra hund :P har en mistanke om at hun tror hun er en hann :P
Sindla
[QUOTE=Lisbeth]Nydelig hund du har! Hvor mange kilo er hun? Edit; jeg gikk visst bare ut i fra at hunden din er en tispe. Er det?

Veier 6kg og er tispe ja heter Tina :P en veldig kjønssforvirra hund :P har en mistanke om at hun tror hun er en hann :P

He he, min hund er jeg sikker på er lesbisk. Gutter vil hun ikke ha noe med å gjøre, selv når hun har løpetid. Men jentene er det bare kos med 11 år og også 6 kilo. Perfekt størelse spør du meg. Stor nok til å ikke være pinglete og liten nok for å få med seg i kattekasse inn på fly
Sara
Hunde tråd er jo gøy å ha
Her var det mange fine hunder.

Her er min lille tulle. Hun heter Sara og er 5 år
har hatt det gøy i snøen ser jeg :P

Mange fine hunder her!
Lisbeth
He he, min hund er jeg sikker på er lesbisk. Gutter vil hun ikke ha noe med å gjøre, selv når hun har løpetid. Men jentene er det bare kos med ;) 11 år og også 6 kilo. Perfekt størelse spør du meg. Stor nok til å ikke være pinglete og liten nok for å få med seg i kattekasse [B]inn[/B] på fly :)

perfekt størrelse ja
Hunden min Balder, en Nova scotia duck tolling retriever

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Fin

Hvor gammel er den?
Takk
Han blir to år snart
Så mange fine hunder! Savner hunden jeg hadde før. Hun bor hos xen nå. Blanding av shæfer å flatcoated retriver..

Holder på å lese meg opp om rasen Staffordshire bullterrier. Har forelsket meg totalt i den. Så om 1 år eller 2, så kanskje...
Her er min lille gutt. Han er en Jack Russel Terrier på 7 mnder.
Det som beskriver han best må være : Terriere sover ikke, de ligger bare til lading...
Han har utrolig med utholdenhet og er skikkelig glad i barn. Stort sett en skikkelig kosegutt med mye energi.

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Åhh, så nydelig hund Linda! Terriere er utrolig sjarmerende og rett og slett kule bikkjer
Våre to bordercollier
Her er bilde av våre to bordercollietisper. På bilde nr 2 ser dere "gamla" som blir 14 år i mai!
Hei Linda, fin liten JRT du har der. Tenkte jeg skulle legge ved noen bilder av min på din tråd på ciklider.se. Men syns det er så trøblete å legge opp bilder pga max størrelse. Uansett her er min lille terrorist, en jack på 2 år nå, og hans navn er Melvin.

Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap