- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Msn messenger
Msn messenger
Hei!
tenkte det kanskje hadde vært litt greit å ha en gruppe på msn der jeg (vi) har folk med akvarie interesse i, som man kan snakke sammen med og spør om hjelp osv.. ja.. du skjønner tankegangen ;P
Min adresse:
Sindla2@start.no
tenkte det kanskje hadde vært litt greit å ha en gruppe på msn der jeg (vi) har folk med akvarie interesse i, som man kan snakke sammen med og spør om hjelp osv.. ja.. du skjønner tankegangen ;P
Min adresse:
Sindla2@start.no
Postet 14.04.09 kl 18:13
Postet 14.04.09 kl 18:20
Postet 14.04.09 kl 18:37
Postet 15.04.09 kl 11:35
Postet 15.04.09 kl 16:30
Fisken Magnus[QUOTE=Mvjnz]Hvorfor trenger man en gruppe på msn når man har AF?
Kanskje noe er litt for Off topic for at det skal kunne postes i et forum.
Vet ikke.
Ha... da har det fint lite med fisk og gjøre , så da velger jeg kanskje noen andre og snakke med !
Jeg er i såfall her inne for og snakke/lære om fisk og til det så holder AF lenge
Postet 15.04.09 kl 18:58
Postet 02.05.09 kl 23:07
Therese PaulsenMen får jo ikke like fort svar på AF som på msn, da ;)
Spørs jo bare på hvor mange som er i gruppen det da. Er det flere aktive medlemmer i det forumet/gruppen enn her på AF, er sannsynligheten for svar raskere. Men går jo begge veier.. Er antall aktive medlemmer færre, tar det trolig lenger tid for svar.
Postet 17.11.09 kl 15:27
Huff msn liker jeg ikke. Brukte det litt før i tida, men ble for det første lei av å bli bombadert av meldinger når noen så du var online og for det andre virker det som man må finne på en masse pisspreik for å holde liv i kommunikasjonen liksom. Virker som det må skravles om noe kontinuerlig. Blir bare brydd og stressa av sånt jeg.
Skal jeg snakke fisk/akvarium er jeg dessuten ikke interessert i å snakke særlig om andre ting (personlige ting feks). Forum som dette passer meg derfor helt ypperlig
Skal jeg snakke fisk/akvarium er jeg dessuten ikke interessert i å snakke særlig om andre ting (personlige ting feks). Forum som dette passer meg derfor helt ypperlig
Postet 17.11.09 kl 15:59
Postet 17.11.09 kl 16:59