Lost

Er Lost frelst og har foreløpig ikke mistet en episode. Reiser til Spania på Lørdag og står jeg i fare for å miste episoden som går på TVN Onsdag 3. Juni rekker heller ikke reprisen som går Lørdag 6. Juni. Laster ikke ned og ikke be meg om å gjøre det heller. Skjønner ikke en dritt. Det jeg spør om er om noenkan hjelpe meg og ta opp eller laste ned for meg. Ville vært evig takknemlig.
Wheee, flere Lost-frelste folk!

Sjekk e-posten din.
Lost er vel så og si det eneste jeg ser på TV. Sitter fast foran TVen med en Cola og noe smågodt. Bedre en .... Ja
Jeg så siste episode av sesong 5 for to uker siden, så for å overleve abstinensen de nærmeste 8 månedene har jeg endelig kommet meg så langt som til å kjøpe de tidligere sesongene på dvd. Så kan jeg se dem på nytt på tven istedenfor dataen mens jeg venter på at det skal bli februar. Ekstramateriale er og gøy.
Har kjøpt de tidligere sesongene selv. Er jo av og til man vil se tidligere episoder. Spesielt nå i det siste sånn ting har utviklet seg i serien
Det finnes sider på nettet hvor du kan se alle episodene surfthechannel.com er en av dem.

Har selv heller aldri mistet en episode
Fikk sett hele dobbelt episoden i Spania. Sinnsyk slutt. Har begynt å telle dager til 2010 og siste sesong
Flott! Slutten var jo helt grusom, der kom det vel det største "NEEEEEEEIIIIIIIII"et fra meg noensinne, hehe. :p Jeg har startet på sesong 1 igjen nå, fin måte å benytte den forferdelig lange ventetida på å se gjennom alt en gang til. Lost er vel det eneste som får meg til å ha lyst til at vinteren skal komme fortere... Men dette blir vel og siste gang så...
Judosola
Flott! Slutten var jo helt grusom, der kom det vel det største "NEEEEEEEIIIIIIIII"et fra meg noensinne, hehe. :p Jeg har startet på sesong 1 igjen nå, fin måte å benytte den forferdelig lange ventetida på å se gjennom alt en gang til. Lost er vel det eneste som får meg til å ha lyst til at vinteren skal komme fortere... Men dette blir vel og siste gang så... :(

Tror dette er det største spørsmålet Lost har lagt fra seg på en sesongasvlutning noensinne. Før var det mer sånne, kanskje, kanskje ikke, lurer på om det skjedde osv. Nå er det enten JA eller NEI. Huff... Bra det kommer en del nye serier i mellomtiden så ikke ventetiden blir helt uutholdelig.
Nå har jeg ventetida vært lang nok. Noen som aner når den kommer tilbake?
Jeg fulgte med sesong 1,2 og halvveis inn til sesong 3 på TV. Men halvveis i sesong 3 så datt jeg ut og sluttet å følge med. Syntes det begynte å bli dumt.
Men hadde nylig maraton hvor jeg så sesong 1,2,3,4 og 5 på DVD og nå er jeg igjen hektet. Det blir til tider litt dumt, men det fungerer likevel. Tror LOST er en serie som gjør seg best på DVD når man ser alt med kort tid's mellomrom. Det er så mye som skjer i serien, å man glemmer fort mye småtteri dersom man ser det på TV og det går en uke imellom hver episode. Da er det fort gjort at man ikke gidder å følge med mer. Nå for tiden synes jeg handlingen er blitt latterlig til tider, men det som hovedsakling gjør at jeg fortsetter å se er karakterene. Det er mange karakterer jeg virkelig liker. Feks er jeg veldig fan av Benjamin Linus. Denne snodige lille onde og manipulerende fyren som fikk sin egen datter skutt som følge av at han nektet å overgi seg og komme ut av huset han gjemte seg i. Synes han er en veldig spennende karakter. Og Michael Emerson som spiller han er en knakende god skuespiller. Han fortjente virkelig Emmy prisen han fikk for rollen nylig. Sawyer, Sayid og Kate er andre karakterer jeg liker veldig godt. Mens hovedperson og helt Jack Sheppard bare blir slitsom. Selv om han hadde roet seg litt i sesong 5.

Jeg laster heller ikke ned episodene. Som sagt har jeg sett det på DVD. MEN jeg ble utolmodig når det gjaldt sesong 6 og så det online i stedet. Vel.. De 3 episodene som har kommet ut i USA så langt.
Vet ikke om du vil se det online men hvis du vil så send meg en mail så kan jeg linke til sida det ligger på.
Sesong 6 har så langt vært ganske bra synes jeg.
Noe av det som er morsomt med lost er å mellom episoder lese rundt på forum o.l. om hva andre tror foregår, for å se om det er noe man har gått glipp av selv, og for å få oversettelser på feks greske og egyptiske skrifter, gudehint osv. Det ligger utrolig mye smådetaljer gjemt rundt omkring om man bare er våken. Uten å avsløre noe fra sesong 6; sjekk datoen på bildet en av karakterene holder i hendene før politiet banker på i episode 3 (den som ble sendt tidligere i uka). En annen ting er varebilen i sesong 5, hvor det som står skrevet på siden er et anagram for "reincarnation".

Jeg synes ikke historien/handlingen hverken er dum eller latterlig, det er trossalt et sci-fi-show. Men jeg ser selvsagt at folk som ikke har fulgt med men bare vært innom med ugjevne mellomrom synes at det bare er tull.

Både Michael Emerson og Terry O'Quinn er fantastiske skuespillere, og i det siste har Josh Holloway vært utrolig flink også. Jack og Kate kan være utrolig irriterende karakterer etter min mening, og da særlig Jack. Synes det bare er teit når han liksom skal prøve å være tøff, eller egentlig de fleste gangene han åpner kjeften. Slitsom er han definitivt til tider! Flirte rått i sesong 4, når han selvsikkert sa til Locke "Nobody's going with you John!" og rundt halvparten av folkene faktisk gikk med Locke. :p Men man kan ikke like alle karakterene heller, det blir jo bare kjedelig.
Enig at Lost gjør seg best på DVD. Så de første episodene i går. Håper å rekke alle sesongene før det igjen begyner på *TvNorge.
Benjamin Linus er også min favoritt sammen med John Locke. Selv syns jeg handlingen er helt konge.
Judosola
Både Michael Emerson og Terry O'Quinn er fantastiske skuespillere, og i det siste har Josh Holloway vært utrolig flink også.

Enig! Terry O' Quinn er også utrolig god! Har sett en del bakomfilmer, bloopers etc, og han er virkelig så forskjellig fra karakteren sin i virkeligheten som han kan bli. Det samme gjelder han som spiller Ethan.
Har aldri sett noe så spennende som da Ethan ble avslørt i den første sesongen. Når de finner ut at han aldri var på flyet. Husker jeg holdt på å pisse på meg av spenning. Jeg elsker at vi innimellom fortsatt ser Ethan noen ganger. Det er morsomt at han og mange av de andre karakterene som er døde kommer tilbake nå og da. Det viser at de ikke bare blir skrevet ut av serien og glemt.
Josh Holloway har også blitt bedre ja. Karakteren hans har utviklet seg veldig i motsettning til feks Kate eller Jack som liksom står på stedet hvil. Men bank i bordet, det var godt med en sesong hvor Jack ikke løp rundt å sjefet over alle for en gangs skyld.

Det jeg mente med at handlingen ble litt dum var vel strengt tatt det i sesong 5. Med hvite lys og tidsreiser etc. Det ble brått veldig anderledes fra de første sesongene, hvor ting til en viss grad virket troverdige. Først var det mer som en thriller serie enn en sci-fi serie. Men som du sa, det er ett sci-fi show. Da skal det være litt slik.
Ciklide
Men bank i bordet, det var godt med en sesong hvor Jack ikke løp rundt å sjefet over alle for en gangs skyld.

Ja, det var veldig godt, Jack er absolutt den karakteren jeg liker minst og sjefingen hans kan være veldig irriterende.

Jeg syntes tidsreisene var utrolig spennende jeg, en morsom måte å finne ut litt av forhistorien til the others og sånt. Vi har jo lenge visst at det er noe veldig spesielt med øya (Locke kunne gå igjen osv), så jeg ble ikke veldig forskrekket når de begynte å hoppe i tid. Men så hadde jeg også fått med meg noen Dharma-videoer på youtube hvor dr Chang/Marvin Candle demonstrerte tidsreiser++. Egentlig ble jeg litt skuffet når de klarte å stoppe tidshoppene, det var så mye av forhistorien de ikke hadde hoppet innom. :p
ja, de 3 første episodene i sesong 6 var bra de
Jeg er også LOST-fan, men jeg må innrømme jeg er litt irritert på meg sjøl for at jeg faktisk følger med på serien. For jeg er overbevist om at det kommer til å ende i masse spørsmål, mange uoppklarte elementer og en såkalt "åpen slutt" - og det er absolutt det værste jeg veit!
Nå er det like før. Colaen er i kjøleskapet og Popcornet er satt i Microen. Onsdag kveld trykkes det på knappen.
Da er det den avgjørende timen som gjenstår. Øl, potetgull og snus har vært godt plassert på bordet siden halv ti, og en god del tårer har blitt felt. Nå fortsetter vi!
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap