Nyheter, dårlig informasjonskilde når nyheter ikke er hot lengre!

Sitter og blar i avisa og undrer meg over at nyheter som var hot for en stund tilbake plutselig er et ikke-tema.

Jeg lurer jo på hvordan det går i Hahiti feks. Søker jeg på nett er siste oppdatering fra 19. januar! Det er så typisk at vi i starten blir bombardert daglig i alle nyhetskanaler for så å ikke få vite noen ting! French og Moland feks, hvordan går det med de?? Osv osv

Flere som deler min frustrasjon?
Akkurat idag er vel verdens øyne rettet mot Chile.
Jeg vet jo det da, men jeg snakker ikke om akkurat i dag, men hele tiden. Så raskt en nyhet ikke er hot lengre snytes vi for videre informasjon.

Bare vent og se, når det blir færre og færre døde å grave fram i Chile slutter også informasjonen derifra.
Akkurat som Knoll og Tott nedi Kongo, har ikke sett et ord derfra på lenge.
Enig
Lisbeth
Sitter og blar i avisa og undrer meg over at nyheter som var hot for en stund tilbake plutselig er et ikke-tema. Jeg lurer jo på hvordan det går i Hahiti feks. Søker jeg på nett er siste oppdatering fra 19. januar! Det er så typisk at vi i starten blir bombardert [B]daglig[/B] i alle nyhetskanaler for så å ikke få vite noen ting! French og Moland feks, hvordan går det med de?? Osv osv Flere som deler min frustrasjon?

vil viter mer om dem i kongo jeg :P
Tilfeldig bekjentskap
© Jan Bukkems
Reklame for plussmedlemskap