- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Va fekk du til jul?
Va fekk du til jul?
Postet 24.12.11 kl 14:14
Endret: 24.12.11 kl 14:15
Postet 24.12.11 kl 14:31
:)
imao IAK
Jeg har fått scalare yngel. beste paret mitt holder på å legge egg som bare det
kona er midre fornøyd med et jeg sitter foran akvariet isteden for å holde henne i hande å se på "Tre nøtter blaaa blaaaa blaaa"
Jeg har fått scalare yngel. beste paret mitt holder på å legge egg som bare det
kona er midre fornøyd med et jeg sitter foran akvariet isteden for å holde henne i hande å se på "Tre nøtter blaaa blaaaa blaaa"
Postet 24.12.11 kl 14:35
Postet 24.12.11 kl 17:06
Postet 24.12.11 kl 18:47
Endret: 24.12.11 kl 18:48
Inaktiv bruker
Jeg fikk.
Jeg fikk JBL Dråpe-vannteste sett av min kjære!
6 store bodoum glass.
seng overtrekk.
digital bilderamme.
Fiskars Kokkekniv sett.
Hettejakke.
Bukse.
Kopp m. Bamse.
Gavekort på 400,-
400,- og et rørende kort.
Bodum presskannekopp.
Brødkurv og stearin lys.
Bilderamme.
Fikk MASSE fint og ting jeg trenger.
God Jul. ;D
6 store bodoum glass.
seng overtrekk.
digital bilderamme.
Fiskars Kokkekniv sett.
Hettejakke.
Bukse.
Kopp m. Bamse.
Gavekort på 400,-
400,- og et rørende kort.
Bodum presskannekopp.
Brødkurv og stearin lys.
Bilderamme.
Fikk MASSE fint og ting jeg trenger.
God Jul. ;D
Postet 24.12.11 kl 20:16
:)
sokker, sokker, sokker, sokker, sokker, ååååå sokker
masse gavekort på fiske sjappa i åsane nå kan hun angre når hun ser en reol i boden over nyttår...... shes got no idear..... imao
masse gavekort på fiske sjappa i åsane nå kan hun angre når hun ser en reol i boden over nyttår...... shes got no idear..... imao
Postet 24.12.11 kl 20:38
Postet 24.12.11 kl 22:21
Postet 24.12.11 kl 23:25
Nintendi Wiiiiiiii, svart, med sport resort motion hvadetnåvar og alt det der, hva svarten er forskjellen på en motion+ remote ting og en motion plus integrert shait tingtang???
Pil og bue...Du kan skyte med pil og bue..det er jo FASCINERENDE...og fekting, jøye meg..bowling og golf midt i stua :O
Dette var egentlig ungene sin julegave fra besteforeldrene..men jeg undres..blir jeg å ta over? :S
(jeg bytte også en småskadet kano mot et 85liters akvastabil m/alt utstyr hihii)
Pil og bue...Du kan skyte med pil og bue..det er jo FASCINERENDE...og fekting, jøye meg..bowling og golf midt i stua :O
Dette var egentlig ungene sin julegave fra besteforeldrene..men jeg undres..blir jeg å ta over? :S
(jeg bytte også en småskadet kano mot et 85liters akvastabil m/alt utstyr hihii)
Postet 25.12.11 kl 03:05
Postet 25.12.11 kl 11:49
Postet 25.12.11 kl 11:59
Postet 26.12.11 kl 17:10
Jeg fikk ny mobiltelefon Samsung Galaxy S II av min kjære og han fikk det samme av meg, så nå får vi legge hodene i bløt og lære oss å bruke dem
Av andre ting som lå under juletreet: En pen boks med småkaker, hjemmestrikkede ullsokker med mønster, hjemmelagede såpestykker og hjemmelaget badesalt, nye bilder av barnebarna, konfekteske, en gripeklo på stang så jeg får tak i ting som ligger høyere enn jeg rekker (jeg er ikke så veldig høy), kunstverk laget av barnebarna, 4 DVD'er, 3 lys laget av bivoksplater og en sausemugge med lokk (Turidesign) fra Figgjo flint. Det meste av det andre som lå under treet var Lego i alle fasonger til to små barnebarn som feiret julaften sammen med oss. (Skulle nesten ønske jeg var barn igjen, men jeg fikk jo lov til å være med å leke...)
Av andre ting som lå under juletreet: En pen boks med småkaker, hjemmestrikkede ullsokker med mønster, hjemmelagede såpestykker og hjemmelaget badesalt, nye bilder av barnebarna, konfekteske, en gripeklo på stang så jeg får tak i ting som ligger høyere enn jeg rekker (jeg er ikke så veldig høy), kunstverk laget av barnebarna, 4 DVD'er, 3 lys laget av bivoksplater og en sausemugge med lokk (Turidesign) fra Figgjo flint. Det meste av det andre som lå under treet var Lego i alle fasonger til to små barnebarn som feiret julaften sammen med oss. (Skulle nesten ønske jeg var barn igjen, men jeg fikk jo lov til å være med å leke...)
Postet 26.12.11 kl 19:39
Postet 26.12.11 kl 23:57
Postet 28.12.11 kl 14:13
Postet 28.12.11 kl 18:29
Postet 31.12.11 kl 11:27