Få litt større tekst...?

Hei

Jeg la inn et lite progr.tillegg på Firefox nå, og da syns jeg teksten skrumpet litt liksom...

Jeg mener jeg en gang ved et uhell fikk skriften på nettsidene jeg sitter og leser på, til å bli littegranne større. Trykket på en eller annet tast som gjorde det. Nå husker jeg ikke hvilke(n), men kanskje noen kan hjelpe?

Inaktiv bruker
Ctrl og + eller ctrl og scroll
Jeg som trodde jeg hadde begynt å se så mye dårligere helt plutselig! Tenkte ikke på Ctrl og + i det hele tatt, så takk takk.
Inaktiv bruker
^^ bare hyggelig, flott å kunne hjelpe.
Snodig, men Ctrl og pluss funket ikke her? Hvilken tast mener du når du sier "scroll"?
Plussmedlem
mona o
Snodig, men Ctrl og pluss funket ikke her? Hvilken tast mener du når du sier "scroll"?

Scrolle-hjulet på datamusa
Hm. Det skjer ingen verdens ting med teksten her! :p
Er funksjonen den samme i IE og Firefox?
Plussmedlem
mona o
Er funksjonen den samme i IE og Firefox?

Jeg bruker Google Chrome, og når jeg testet inne på Explorer nå så funker det der også. Alt blir større/mindre når jeg holder inne CTRL og scroller.

Men, uansett; jeg tror den funksjonen jeg forklarer er det samme som "Zoom". Det skal nok ligge under noe instillinger eller noe... dumt jeg ikke har Firefox så jeg kan se ordentlig på det Men Zoom'en finner du under ett eller annet øverst på siden, vil jeg tro... for det er hele siden som er forminsket, vel?
Jeg sitter på firefox, og bruker Ctrl + og da - for å endre størrelse..

Her hardu link til en youtube video, du kan jo prøve dette også ?
Jeg har lagt inn et ekstra-program på Firefox som gjør at AF som nettside, leses og brukes som om jeg hadde IE.
Jeg har lagt inn at det skal gjelde på AF. Jeg gikk på en annen nettside der jeg IKKE har lagt inn at det skal gjelde, og da funket det å forstørre skriften med Ctrl og scroll. Men altså ikke her, pga tilleggsprogrammet.

Argh! Man kan visst ikke få alt her....
Problemet er ikke større enn at du klikker på ikonet nede i høyre hjørne av skjermen. Bruk IE emulering bare når det trengs, og det er ikke så mange steder på dette forumet.
Du kan prøve ctrl + for større, og ctrl - for mindre. Men dette gjelder jo bare zoom på hele bilde, ikke kun tekst.

Du kan jo sjekke instillinger på browsern. Jeg bruker opera, så er ikke så inne på firefox..
Tilfeldig bekjentskap
© Kai Henrik Gunderstad
Reklame for plussmedlemskap