Hva feiler denne corydoras aeneusen?

Den har hatt skaden på siden lenge. Er det en skade fra ett bitt kanskje? Eller er det sopp? Syns den har litt merkelig form også.

[External Image]
Plussmedlem
Det kan skje at cory'er stikker nesa og kroppen sin inn der de burde la være. Så det hender de får skader av den grunn. Er det noen "feller" i karet ditt?
Og så god og tykk som denne er, så er det vel fort gjort å sette seg fast i en rot eller lignende
Jeg tror nesten at det karet den gikk i før må ta skylden for merkene kom da. Hadde en stor rot med huler i så den kan godt ha sittet fast der..
Ringer ingen sykdomsbjeller her, så jeg ville selv valgt å leve i troen om at dette skyldes en skade den har fått, enten det er fisk som har smakt på den, eller den har sitti fast i ett eller annet.

Lyger borøvrig bildet, eller er den en smule velfødd ?
Plussmedlem
Frank Angell
Lyger borøvrig bildet, eller er den en smule velfødd :D?

Du mener altså...feit
Loomis
[QUOTE=Frank Angell]Lyger borøvrig bildet, eller er den en smule velfødd :D?

Du mener altså...feit Fysj! En kaller ikke fisk for feit, det er skammelig. Velfødd, er mer skånsomt for de søte små
Må jo ikke få fiskene til å starte å bælje, da renner jo karet over... Uhh, den var tørr. Og den var ennå tørrere, tørt i vann er jo så enkelt å få til.
Ble bare ball dette...
Tror vi sier eggsprengt, jeg. Du får skaffe noen mannfolk til corydamene dine, før de sprekker
Den er en av mine corydoras korpulent aeneus. Jeg har 6 damer som også går under navn som lille trille, tønna og phatlady. Ja de er runde, damer som har former, altså er korpulente, og alt annet pent det går ann å si som synonym for "en smule velfødd".

Godt å høre at det mest sannsynlig dreier seg om en skade

De trenger en mann.. jeg håper noen av formene kommer av års lagring av egg
har hatt fnugg (yngel) på slike. Kjempekoselig.Mona O. vet myeom korry og yngling...

mvh.Aina :O)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap