Jeg er akkurat ferdig meg en bahandlig Esha 2000 og Esha Exit med positiv progresjon. Desverre er ikke fiskene likevell ikke helt friske enda, så jeg skal fortsette med en ny runde. Hvor fort kan man starte en ny behandling? Kan jeg ta vannbytte i mellom? Er det noe annet jeg bør vite?
Jeg ville tatt et godt vannbytte, og begynt på'n igjen med medisinering med en gang. Å vente en stund nå, gir bare sykdommen mulighet til å blusse opp igjen. Jeg har gjort dette uten at det har virket som noe problem
Det er sant! Noen ganger er det litt vanskelig å tenke logisk:S Jeg er bare hjemom en tur så jeg har det litt travelt. Jeg lurer på hvor hardt jeg kan medisinere med GH5? Kan jeg medisinere som om jeg har under 4? Er så usikker på dette *sorry!*
Du er skker på at GH er på 5? Hvis du har van fra vannverk virker egentlig det noe høyt. Kan ikke tenke meg at dobbel dose (eller 1,5 dose for eksempel) vil være noe problem. Esha må vel være den medisinen som både er snillest og samtidig svært effektiv
GH har vært på 5 og noen ganger 6 hele tida mens jeg har hatt akvarie... Gjelder forresten også KH som er på ca det samme. synes det er rart at den er så høy i Trondheim i forhold til østlandet...
Men da medisinerer jeg som om det hadde vært under 4 Virker som en hard nøtt å knekke denne sykdommen:S