Hvit prikk på 1 av 3 øksefisk.
Inaktiv bruker
Jeg tror muligens at "Frode" den eldste øksefisken min kan ha fått hvitprikk.
Jeg så det da jeg prøvde å knipse noen bilder av ham,
hvis man ser på bakre ryggfinne så ser man antydning til noe som kan ligne på en prikk.
Ingen av de andre fiskene ser berørt ut. Har satt på varmekolben for å prøve den kuren, men hva gjør jeg?
Jeg så det da jeg prøvde å knipse noen bilder av ham,
hvis man ser på bakre ryggfinne så ser man antydning til noe som kan ligne på en prikk.
Ingen av de andre fiskene ser berørt ut. Har satt på varmekolben for å prøve den kuren, men hva gjør jeg?
Postet 04.11.11 kl 00:13
Ser ingen prikker? Men øksefisk er jo en av de fiskene som lett får prikkesyke.
Er du i gang med varmekuren er vel det nok?
Er du i gang med varmekuren er vel det nok?
Postet 04.11.11 kl 10:33
Postet 04.11.11 kl 10:48
Inaktiv bruker
Jeg har kjøpt medisin nå for sikkerhets skyld
så dette må jo gå bra.
(Jeg vet at gullfisken tåler varme å økse fisken tåler det Plantene jeg har er HARDføre å Cpygme, tåler jo litt varme. Så dette går sikkert bare godt)
så dette må jo gå bra.
(Jeg vet at gullfisken tåler varme å økse fisken tåler det Plantene jeg har er HARDføre å Cpygme, tåler jo litt varme. Så dette går sikkert bare godt)
Postet 04.11.11 kl 12:49
Postet 04.11.11 kl 14:54
Inaktiv bruker
NEI ikke sammtidig. :O Fungerer ikke det ene så prøver man det andre
Postet 04.11.11 kl 15:12
Postet 04.11.11 kl 15:14
Inaktiv bruker
Gjør ALT for at lille Frode skal ha det godt.
Har spesialbestillt mat som er beregnet på øksefisk.
Kommer med bud bil i ettermiddag.
Har spesialbestillt mat som er beregnet på øksefisk.
Kommer med bud bil i ettermiddag.
Postet 04.11.11 kl 16:20
Postet 04.11.11 kl 16:48
Inaktiv bruker
han har kompiser. Men de i dyrebutikkene vet jo ikke hva en vanelig sølvfarget økse fisk er... Så klart noen gjør jo det.
Men, når man sier at man skal ha en helt vanelig sølvøksefisk så får man pygmeøksefisk. Da gir jeg opp, Jeg skal ha disse til de sprekker. Men de skal ikke ha det vont de tre
De kan trives selv om de er bare tre. Det er INGEN som plager dem å de har masse plass.
Men, når man sier at man skal ha en helt vanelig sølvøksefisk så får man pygmeøksefisk. Da gir jeg opp, Jeg skal ha disse til de sprekker. Men de skal ikke ha det vont de tre
De kan trives selv om de er bare tre. Det er INGEN som plager dem å de har masse plass.
Postet 04.11.11 kl 17:41
SpockMen, når man sier at man skal ha en helt vanelig sølvøksefisk så får man pygmeøksefisk. Da gir jeg opp,
Og da bestiller du med det latinske navnet eller "vanlig sølvøksefisk" ?
Er "vanlig sølvøksefisk" et vanlig brukt norskt navn på fisken??
Jeg ville i alle fall aldri bestilt fisk etter norske navn, da de kan variere mye. Latinsk navn er det eneste jeg bruker når jeg skal bestille fisk
Postet 05.11.11 kl 21:31
Inaktiv bruker
Prøvde meg på det først :P Skal ikke si hva de viste meg da, fordi jeg vet ikke hvilken fisk det var men øksefisk var det ikke. :P De går heldigvis veldig bra sammen.
Postet 05.11.11 kl 21:50
Inaktiv bruker
Da prøver jeg medisin, siden han ikke har blitt frisk enda. Det som er så rart er at det er kun en av fiskene som har prikker å det er den eldste. :/
Postet 07.11.11 kl 20:34